Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja Matilda ja Ellen jne... vituttaa kun ne on niin järkyttävän yleisiä nyt yhtäkkiä ja osa saanu wt-leiman :(

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Sofiaki saanu wt-leiman, en käsitä. Sofia on vanha klassinen nimi??? Kuten vaikka Maria tai Johanna. Samoin Ellen on vanha klassinen nimi. Jasmin on yks kauneimpia nimiä mitä tiedän, itseasiassa Julian lisäks ainoo hieno J-nimi... :D niistä muista en välitä..ne on oikeesti aika wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olis kiva tietää heidän lastensa nimet, jotka haukkuu just näitä Emiliaa, Oliviaa ja jopa Mariaakin rumiksi wt-nimiksi. Kauniita nimiä ovat kaikki mainitsemasi nimet! Myös Amanda ja Aurora ovat hyvin kauniita nimiä, vaikkakin yleisiä. 

Vierailija

Missä muualla kuin vauva palstalla puhutaan wt-nimistä? En ole törmännyt, joten jos ei roiku täällä palstalla ,

on autuaan tietämätön koko wt-leimasta. Missä muualla kuin täällä luetellaan rumimpia, kauneimpia etunimiä, sukunimiä jne. Kysellään jos mitä kummallista, mitä koskaan ei kysyttäisi keneltäkään face to face.

Häviääkö hienotunteisuus  suorien ja tökeröiden kysymysten ja toteamusten tieltä?

Vierailija

Emilia on itseasiassa todella kaunis nimi, enkä oo ajatellut että on liian yleinen tai varsinkaan wt. Tunnen tosin vain yhden 27-vuotiaan Emilian. Myös muut luettelemasi nimet ovat kauniita. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö on Jasmin Emilia 😊

Kaunis nimi. :)

ap

Kiitos 😊 tuolloin ei Jasmin nimeä monella ollut. Nykyään tuntuu että on jokin muotinimi.

Vierailija

Mun mummon nimi on Emilia ja se on 80. Mun mielestä noista just tuo Emilia ja Matilda ei ole ollenkaan mitään wt nimiä. Jos joku pitää sellaiseksi kategorioida niin Lumia ja Jessica ym sitten. Muutenkin on paljon nimiä mitä ajattelen vanhoina ja kauniina (Ada, Iida, Sofia, Viljami jne), enkä yhtään minään liian yleisinä roskaväen niminä, niinkuin jotkut tuntuvat niitä mieltävän. Yleisiähän ne toki ovat.

Vierailija

Ihania nimiä! :) erityisesti tykkään Emiliasta ja Oliviasta. Ovat jotenkin pehmeitä ja feminiinisiä nimiä, myös klassisia ja kansainvälisiä. Kuten Sofia, Aurora, Julia, Maria jne. Musta toi wt huutelu kertoo lähinnä huutelijastaan,koska eihän se niin mene että yleinen=wt. Onhan tuo Maria maailman annetuin nimi,mutta ei siitä millään ilveellä saa wt nimeä kuitenkaan :) Tullut myös mieleen toi, että oisko näidenkin nimien haukkujilla vaan joku oma ongelma/kateus tässä taustalla.Ilmeisestihän suomalaisen sukunimen omaava ei saisi antaa muuta kun Pirjoa ja Marjukkaa nimeksi ettei vaan yritä olla liian hieno :D Mulla ei ole tyttöä,mutta Olivia oli jo 5v sitten ehdoton suosikki jos olisi tyttö tullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen Jasmin ja koko ikäni kärsiny Jassu-lempinimestä -.-''

Mun tyttökin kutsutaan Jassuksi, eikä oo ikinä kärsiny :O

Vierailija

Olivia on teiniäitien eli wt-porukan ykkössuosikki nimi nykyisin. Emiliat on kaikki Emppuja ja on aika lähiönimi sekin. Jasmin on Jaska tai Jassu ja ulkomaalaistaustaisten suosiossa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat