Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
F.B.

Laitetaas listaten mammojen fobiat. Mitä ja miten vaikuttaa??

Kommentit (14)

Vierailija

Mahatauti fobia. Pestään käsiä usein. En päästä lapsia kyläilee, jos kuukauteenkaan ollu kavereilla mahatautia. Jos joku kertoo olleensa just mahataudissa tai huonovointinen, mulla rupee kuumottaa ja välttelen tyyppiä. Jos tauti iskee perheeseen, desinfioin hullunlailla paikkoja. Koko perhe ei olekaan sairastanu koskaan paitsi ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lentopelko, varaa olis matkustaa, muu perhe hinkuu aurinkolomalle, en uskalla mennä lentokoneeseen. Ahdistun jo pelkästään siitä kun näen valokuvan lentokoneesta!

Ja kyllä olen lukenut kaikki maailman tilastot kuinka harvoin niitä sattuu, tiedän että se on turvallinen matkustustapa ja olen lukenut lentokoneen toiminnasta ja lentämisestä..

En uskalla:(

Vierailija

Coulrofobia. Elikkäs olen lapsesta asti pelännyt pellejä ihan saakelisti. Hämmentävintä tässä on se, että eniten pelkään juuri niitä kiltin näköisiä "synttärikutsu"-pellejä, mutta jos jossain leffassa on pahispelle vaikka niitteihin pukeutuneena ja kirveen kanssa, niin saatan ajatella, että aika jännä/siisti stailaus. Ehkä se on sekin, että sitten vasta kun tulee livenä vastaan, niin karmii ihan hitokseen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat