Vierailija

Pieneen ylämäkeen lähti ohittamaan.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo ämmä vaalea- vai tummatukkainen?
No semmosta ylinopeutta ohitse kiisi etten ehtinyt huomata ja toisekseen piti seurata muuta liikennettä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No semmosta ylinopeutta ohitse kiisi etten ehtinyt huomata ja toisekseen piti seurata muuta liikennettä. :)

Nyt ymmärrän, sä olitkin nainen ja tuo mies ohitti sut ajeltuaan aikansa sun perässä.
Uskomatonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän, sä olitkin nainen ja tuo mies ohitti sut ajeltuaan aikansa sun perässä.
Uskomatonta.

Kieltämättä mä kiinnitin hänen ohitushalukkuuteensa huomiota jo kilometrejä sitten, mutta keliolosuhteet ja liikkennesäännöt huomioonottaen pidän käyttäytymistä törkeänä. Ehkä hän laskelmoi ja tällä kertaa siinä onnistui. Läheltä piti anyways.

Vierailija

Kun ajaa paljon, näkee älyttömiä ohituksia paljon ja se ei ole kiinni siitä, kuka on kuskina, minä, mies vai täysi-ikäinen poikamme. Paras tapaus, mitä itse todistin vähän itseäni edellä. Kuski ei ohittanut pitkällä suoralla, jos vastaan tuli auto kilometrin päässä. Mutta ei hätää, kun tuli ylämäki, eikä vastaantulijoita nähnyt, sitten olikin saman kuskin hyvä ohittaa. Jono ajoi suht. rajoitusten mukaista nopeutta koko ajan. 

Kyllä mun kohdalla on nimenomaan oma valppauteni pelastanut monelta onnettomuudelta ja osalliset ovat olleet sekä miehiä että naisia, nuoria ja vanhoja Yleisin on kääntyä vasemmalta tai vasemmalle kääntyessä eteen 80 tai 100 km/h alueella niin, että olen joutunut hiljentämään vauhtia todella paljon ja en aja koskaan ylinopeutta enkä alle rajoitusten sen enempää, jos ei ole estettä ajaa normaalia vauhtia. 

Vierailija

^ Niin, tossakin kuski lähti ohittamaan pienellä mäennyppylällä ja sieltäpä tulikin auto vastaan. Se oli hiinä ja hiinä että ehti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja sä päätit tulla kertomaan näinkin tärkeän tiedon avlle syystä että...?
No sinua lähinnä ajattelin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä päätit tulla kertomaan näinkin tärkeän tiedon avlle syystä että...?
No sinua lähinnä ajattelin :)

Vähän oot hauska. :) Olisin kyllä voinut elää ilman tätä turhaa tietoa. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat