Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mammaraati on mieltä ulkonäöstäni?

Vierailija
27.12.2015 |

Kuvassa siis minä. En ottanut suoraan edestä kuvaa ettei mua tunnistettais niin helposti. Olenko niin ruma etten naista tule saamaan? :( http://aijaa.com/bupCl8

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut ihan sun näköistä jätkää! Eli et ole ruma, mutta pidemmät hiukset sopisi ehkä paremmin...

Vierailija
22/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää tyyppi joku vonkaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näette että sodat laajenevat eurooppaan, juutalaisia vainotaan, israel halutaan tuhota ja tulee maanjäristyksiä, tulvia, tauteja ja nälkää, venäjän hyökkäys tai miehitys suomessa.

Kun käteinen lopetataan ja jokaisen on otettava mikrosiru ihonsa alle, silloin tietäkää että jeesus on tulossa takaisin maanpäälle ja on tuomitseva kaikki tekojensa ja uskonsa mukaan.

20-40 vuotta antaisin tälle max aikaa. Sillä suurin osa profetioista on jo toteutunut,utta jumala on ollut kärsivällinen.

Ydinsotakin puhkeaa

Jeesus (sa) ei ketään tuomitse vaan Jumala! Jumalan edessä ainoa oikea uskonto on Islam!

Vierailija
24/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ruma missään nimessä. Se näkevätkö muut sinut komeana ei kuitenkaan riipu vaan kasvoista vaan olemuksesta, tyylistä ja siitä miten "kannat" itsesi. Monet karsimaattiset ihmiset ovat naamaltaan ihan tavallisia, mutta heissä on olemuksissa jotain mikä saa päät kääntymään ja toisaalta ne "komeimmat" miesmallit eivät luonnossa välttämättä ole yhtään puoleensavetäviä jos sosiaaliset taidot ovat olemattomat. Oletko älykäs tai huumorintajuinen? Kokonaisuus ratkaisee enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. 

Vierailija
25/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko muutama viikonloppu sitten Malmin Lucky Ladyssa tuhannen tuiskeessa ja häiriköit meidän porukkaa koko illan? :D Ihan saman näköinen olet.

Vierailija
26/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö, mutta miksi sulla on medaljonki kaulassa?

Vierailija
27/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön puolesta ei ongelmaa. Kunhan et jahtaa mitään superpinnallisia fitness-misuja/missejä/tekotukka-tekoripsi-tekorusketus-tekotissi-tyttöjä. Suosittelen hymyilemään rohkeammin :) Hymy kertoo iloisesta ihmisestä, joka on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Ole kohtelias herrasmies, mutta älä nöyristele.

Jos olisin sinkku, kelpaisit ulkonäön puolesta. Mulle valitettavasti vaan merkkaa 90% luonne! :D

Vierailija
28/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliset kasvot. Hyvännäköinen, kyllä tuolla ulkonäöllä naista saa. 

Vierailija
29/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei oo hyvännänkönen, wtf mikä teitä vaivaa? Jo se, että postaat vauvaan jotain tällästä shaibaa kertoo sun a) yrittävän kiusata tai nolata joku toinen b)kerjäävän kehuja (?? mikä pitää olla vialla et noin tekis) c) todella, todella omituinen jos on oikeasti sun kuva.

Ts. av-mamma mies, ei jatkoon. Edes naaman puolelta.

Vierailija
30/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eilen postasit alaston kuvan tänne

Vierailija
31/31 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa siis minä. En ottanut suoraan edestä kuvaa ettei mua tunnistettais niin helposti. Olenko niin ruma etten naista tule saamaan? :( http://aijaa.com/bupCl8

Tunnen sinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä