Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasaunominen

Jonde
27.12.2015 |

Itse olen 30v hyväkroppainen mutta mulla tosi pieni kulli, kiinnostaa tietää mitä te naiset ajattelette jos ny oltais samassa seka/höyrysaunassa ja näette sen, mietittekö mitään et ompa pieni yms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs luulet? tuppimuna..

Vierailija
2/5 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma ei katsele saunassa tai pukkarissa toisten alapäitä. Etkö ole karvakeskusteluista tätä huomannut? Kuulemma pitää olla pervo jos huomaa onko toisella häpykarvoitus vai ei, joten ei sinun pituuttasikaan kukaan mittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levossa olevan peniksen koosta ei voi oikeastaan arvioida mittaa ns. juhlakunossa. Ellet siis astelisi sinne saunaan stondis päällä niin tuskinpa mitään ajattelisin tai huomioisin.

Vierailija
4/5 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin herättäisi kummempia ajatuksia. Korkeintaan totesin itsekseni että, aa tolla on ton kokonen. Sama ajatus heräisi minkä tahansa kokoisen peniksen kohdalla. Peniksen koko ei sekasaunatilanteessa herätä sen kummempia ajatuksia/tunteina, samanlainen fakta kun se että saunakumppanilla on ruskeat hiukset tai vaikka siniset silmät.

Vierailija
5/5 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoessani ajattelen ihan muita juttuja kuin saunaseurueen kulleja/tissejä/takamuksia tms. Saunassa saunotaan ja jätetään ihmisten vartalot rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä