Sekasaunominen
Itse olen 30v hyväkroppainen mutta mulla tosi pieni kulli, kiinnostaa tietää mitä te naiset ajattelette jos ny oltais samassa seka/höyrysaunassa ja näette sen, mietittekö mitään et ompa pieni yms?
Kommentit (5)
Av-mamma ei katsele saunassa tai pukkarissa toisten alapäitä. Etkö ole karvakeskusteluista tätä huomannut? Kuulemma pitää olla pervo jos huomaa onko toisella häpykarvoitus vai ei, joten ei sinun pituuttasikaan kukaan mittaa.
Levossa olevan peniksen koosta ei voi oikeastaan arvioida mittaa ns. juhlakunossa. Ellet siis astelisi sinne saunaan stondis päällä niin tuskinpa mitään ajattelisin tai huomioisin.
Tuskin herättäisi kummempia ajatuksia. Korkeintaan totesin itsekseni että, aa tolla on ton kokonen. Sama ajatus heräisi minkä tahansa kokoisen peniksen kohdalla. Peniksen koko ei sekasaunatilanteessa herätä sen kummempia ajatuksia/tunteina, samanlainen fakta kun se että saunakumppanilla on ruskeat hiukset tai vaikka siniset silmät.
Saunoessani ajattelen ihan muita juttuja kuin saunaseurueen kulleja/tissejä/takamuksia tms. Saunassa saunotaan ja jätetään ihmisten vartalot rauhaan.
no mitäs luulet? tuppimuna..