Vierailija

Vai antaisitko vain olla?

Kommentit (14)

Vierailija

En kummallekaan. Epäilisin kyllä että moista tapahtuis, kun nuorin tätini täyttää ensi vuonna 70v, mutta toki kaikki on mahdollista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä lähinnä säälisin mun avokkia. Tätini on vanha, riippurintainen ja -mahainen sekä hänellä suonikohjuiset jalat ja isot liikavarpaat. Tuskin olisi avokki sitä iskemään lähtenyt tai hekumoinut yhteisestä sessiosta.

Mitä järkeä olisi ylipäätään suuttua kenellekään? Jos kyse nyt vain on pelkästä saunomisesta.

I'd give you my heart
and let you just hold it
I'd give you my soul
but I already sold it

-Hollywood Undead-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kummallekaan. Epäilisin kyllä että moista tapahtuis, kun nuorin tätini täyttää ensi vuonna 70v, mutta toki kaikki on mahdollista :D

Kyllä 70v käyvät saunassa, ellei ole jotain terveysongelmia. Vai meinaatko ettei miehesi halua saunaan vanhan ihmisen kanssa. ?

Vierailija

En keksi yhtään syytä, miksi suuttuisin kummallekaan. Toki ihmettelisin, jos he saunoisivat kahdestaan silloin kun muitakin saunojia olisi paikalla, mutta en suuttuisi.

Vierailija

On sanonut ja nuorin tätini on minua nuorempi ja reilusti paremman näköinenkin, hänen kanssa ei ole kyllä saunonut ja sillä miehellä on vielä monta iman puolen tätiä, pitäisikö huolestua. Tätiin sekaantuminen jopa sallittua suomessa. Huonoja pariutumaan on minun suku. äitini on ainoa joka minut sentään teki.

Vierailija

Aivan raivona jo pelkästä ajatuksesta! :( Miehen pallit tutkisin ja saunan syynäisin. Välit menis poikki tätin kanssa ja äijä olis selibaatissa ja kotiarestissa puoli vuotta.

Vierailija

Saunomisessa ei mielestäni ole kyllä tipan tippaa erotiikkaa. Johtunee ehkä siitä, että lapsuudenkodissani ovat kaikki aina saunoneet yhdessä, usein vielä sukulaisiakin mukana saunapäivänä. Kävin minäkin tässä taannoin appiukon kanssa saunassa kun mieheni ja hänen äitinsä eivät sattuneet olemaan saunailtana kotona (olimme siis lomailemassa heidän luonaan).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat