Vierailija

Eli mulla päättyi just 3 vuoden suhde, kuulostaa varmaan lyhyeltä jonkun mielestä . Haluaisin vaik kysyä että kauan näå oireet kestää, mulla on maha ihan sekaisin eikä ollenkaan ruokahalua enkä pysty itkemään oloani paremmaksi.. Oon vielä nuori (17v) ja mulla ois elämä edessä mutta tällä hetkellä tuntuu vaan ettei enään millään jaksa. En pysty tekemään muuta kun makaamaan sängyllä, jos koitan edes kävellä niin tulee kauhean huono-olo..Jotenki tuntuu että henkisesti voin ihan hyvin, ei tunnu mitenkään kauhean surulliselta mutta näå fyysiset oireet, miksi näitä tulee vaikken edes tunne olevani kovin surullinen? :( että hyvää joulua vaan kaikille, mun oli pakko purkautua jonnekkin.

Kommentit (5)

Vierailija

Ihminen on kokonaisuus. Kyllä se olo paranee, sinnittelet menemään. Koeta keksiä jotain mukavaa tekemistä, joka vie ajatukset muualle. Halauksia,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kokonaisuus. Kyllä se olo paranee, sinnittelet menemään. Koeta keksiä jotain mukavaa tekemistä, joka vie ajatukset muualle. Halauksia,

Kiitos paljon<3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mitäs jos menisit vaikka demi.fi keräämään niitä jaxuhaleja.

Mitäs jos menisit sairaalaan selvittämään minkä asteinen autismi sulla on :D Voi olla että eivät päästä sua enää pois sieltä hihi :*

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat