Vierailija

Elän ympäristössä, jossa naisten laihuutta arvostetaan tosi pitkälle ja kohdellaan paremmin, jos on laiha. Reipasta alipainoa pidetään tavoiteltavana.

Itse olen saanut aika inhottavaa kohtelua, koska olen "pullukka", BMI 19. Usein katsotaan päästä varpaisiin, arvostellaan esim. mahaa ja kommentoidaan jos painossa tapahtuu jotain muutosta. Raskausaikana heitettiin läppää isosta mahasta ja "kaksosista".

Yritän koko ajan laihduttaa, mutta se on haastavaa. Normaalipainoisena pyrkiessä alipainoon saa oikeasti kärsiä nälkää ja olo on tuskainen.

En vaan jaksaisi olla enää se halveksittu ulkonäköni takia. En usko, että muuallakaan on sen kummempia tapoja kuin nykyisessä yhteisössäni, ainakaan kun lukee täällä näitä juttuja.

Miksi normaalipaino edes on noin korkea, jos kerran on oikein olla siihen nähden alipainoinen?

Kommentit (16)

Vierailija

Mä en ole ollenkaan kyllästynyt!
Ihanaa kun miehet eivät enää katsele (muut kuin oma mies)!
Tunsin itseni ennen "esineeksi".
t. Entinen super kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haista pitkä p.... ap!!! 

Terv. Painoindeksi 36 ja vakavia sairauksia (jo ennen ylipainoa, lapsesta saakka) 

Miten tämä on minun vikani? En minäkään pidä tällaisesta ulkonäkökeskeisyydestä.

AP

Vierailija

Ap on ihan oikeassa. Minä lihosin bmi 21-kokoiseksi ja huomasin eilen baarissa, että paljon vähemmän on miehiä iskemässä. En kyllä tiedä voisiko tämä nimettömään ilmestynyt sormuskin vaikuttaa :D mutta jotenkin ajettelin, että kyse on ennemmin tästä parista ylimääräisestä kilosta.

Vierailija

"Normaalipaino" on niin hemmetin korkea koska on niin paljon läskejä. Pitää sanoa, ettei se nyt niin kauheeta ole, että ootte läskejä. En pidä itse tästä suunnasta.

Vierailija

Rankkaa tuo laihaläskin elämä. PItää näännyttää ittensä jonneki bm19 tai alle tuntumaan, ettei tunnu löllykältä. Samaan aikaan monet urheilevat bmi20-25 tyypit vaan porskuttaa kiinteänä, terveenä ja kauniina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan oikeassa. Minä lihosin bmi 21-kokoiseksi ja huomasin eilen baarissa, että paljon vähemmän on miehiä iskemässä. En kyllä tiedä voisiko tämä nimettömään ilmestynyt sormuskin vaikuttaa :D mutta jotenkin ajettelin, että kyse on ennemmin tästä parista ylimääräisestä kilosta.

Mä kyllä luulen, että kyse on enemmänkin siitä sormuksesta sun tapaukessas..

Vierailija

Surullista miten joillekin ihmisarvon mitta on se mitä muut heistä ajattelevat. Tajuatteko että aina olette jonkun mielestä rumia? Perustakaa se omanarvontuntonne jollekin muulle kuin ulkonäölle, se on nimittäin katoava asia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiks bmi 19 oo ihan normaali? :D missä itsetunto?????

"MutQ jogu sano mua rumaX läskiX niin nyyh nyyh, mä oon ziiz niiiiiiin gauheeeee-ee!!1 Vihaan itteeni gu oon niin läskiiih!! HUOMATKAA MUT!!!!!1"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä luulen, että kyse on enemmänkin siitä sormuksesta sun tapaukessas..

Luultavasti, kyseessä on vielä erittäin näyttävä timanttisormus. Musta on tosi hassua miten yksi sormus muuttaa elämää. Olemme olleet mieheni kanssa kuitenkin yhdessä jo yhdeksän vuotta ja nyt menimme siis kihloihin. Nyt kaikki on paljon vakavempaa, eikä kukaan tuntematon enää tule kertomaan minulle baarissa kuinka täydellisen vaimon minusta saisi :( Nautin niin paljon siitä huomiosta. Voishan sitä sormusta tietty siirtää eri sormeen xD Tässä miehet teille keino sitoa se puoliso, hankkikaa sormus. Mikään muu ei näytä puolisonne seurustelevan ulkopuolisen silmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elän ympäristössä, jossa naisten laihuutta arvostetaan tosi pitkälle ja kohdellaan paremmin, jos on laiha. Reipasta alipainoa pidetään tavoiteltavana.

Itse olen saanut aika inhottavaa kohtelua, koska olen "pullukka", BMI 19. Usein katsotaan päästä varpaisiin, arvostellaan esim. mahaa ja kommentoidaan jos painossa tapahtuu jotain muutosta. Raskausaikana heitettiin läppää isosta mahasta ja "kaksosista".

Yritän koko ajan laihduttaa, mutta se on haastavaa. Normaalipainoisena pyrkiessä alipainoon saa oikeasti kärsiä nälkää ja olo on tuskainen.

En vaan jaksaisi olla enää se halveksittu ulkonäköni takia. En usko, että muuallakaan on sen kummempia tapoja kuin nykyisessä yhteisössäni, ainakaan kun lukee täällä näitä juttuja.

Miksi normaalipaino edes on noin korkea, jos kerran on oikein olla siihen nähden alipainoinen?

En edes tiedä mikä on ohmiden normaalipaino mutta ne luvut on selkeästi joidenkin ylipainoisten amerikkalaisten keksintöä. Kun olin suljetulla sinne tuotiin nätti tyttö jota syytettiin anoreksiasta. Oli kyllä viillellyt ranteita, mutta joku läski hoitsu keksi että tämä olikin anoreetikko. Ei ollut oli erittäin kaunis hoikka tyttö.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat