Vierailija

Olen nyt herännyt siihen, että painoa on niin hurjasti, että jotain on tehtävä. Olen laihduttanut lukuisia kertoja, mutta viimeisen parin vuoden aikana en ole onnistunut pudottamaan kuin viitisen kiloa ja nekin tulleet korkojen kera takaisin. Tiedän, että alussa tapahtuva nopea painonpudotus on minulle paras motivaattori jatkaa tiukalla linjalla jatkossakin, mutta olen kyllästynyt nälkäkuureihin (pitää syödä alle 1000kcal päivässä, että paino lähtee nopeaan laskuun).

Luin netistä hiilihydraattiblokkarista Glucosanol ja rasvablokkarista Liposinol. Ajattelin hankkia niitä laihdutuksen tueksi ainakin alkuun, mutta kuulisin mielelläni muiden kokemuksia niistä? Tai onko muita laihdutusvalmisteita tms. joista OIKEASTI olisi apua? Noita näytti saavan ihan apteekista, joten siksi arvelin niiden olevan suhteellisen luotettavia eikä ihan humpuukia.

Kommentit (7)

Vierailija

Minä käytin Liposinoolia lukiossa!!  :D :D Olin tosin ihan hoikka, mutta otin sitä silloin jos halusin herkutella. En lihonut. Rasva tuli ulos. En suosittele syömään sipsipussia tuon lääkkeen kanssa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On ne luotettavia eikä humpuukia, laihtuu varmasti (meinaan lompakko)

Onko sinulla siis kokemusta näistä?

ap

Vierailija

Mulla toimi glukomannaani-kuitu. Se on vissiin ainoa luontaistuotelaihdutusvalmiste, joka on ihan jonkun virallisen tahon hyväksymä. Se on kuitu, joka turpoaa vatsassa moninmoninkertaiseksi ja näin ei tule syötyä niin paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla toimi glukomannaani-kuitu. Se on vissiin ainoa luontaistuotelaihdutusvalmiste, joka on ihan jonkun virallisen tahon hyväksymä. Se on kuitu, joka turpoaa vatsassa moninmoninkertaiseksi ja näin ei tule syötyä niin paljon.

Minkä virallisen tahon hyväksymä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkä virallisen tahon hyväksymä?

Pikaisella googletuksella Helsingin sanomien sivuilta:

"Glukomannaani on kuitu, jota saadaan konjac-kasvista. Valmiste on saanut EU:lta luvan painonpudotusväittämään.

Glukomannaani on kuitu, joka imee itseensä 300 kertaa painonsa verran nestettä. Sitä syödään ennen aterioita. Valmiste on saanut Euroopan elintarvikevirastolta Efsalta luvan käyttää terveysväittämää, jonka mukaan se auttaa painonpudotuksessa, kun samalla ruokavaliota kevennetään. Glukomannaania syödään kolme kertaa päivässä kerrallaan vähintään 1 grammaa kahden vesilasillisen kera."

http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1369198792743

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä käytin Liposinoolia lukiossa!!  :D :D Olin tosin ihan hoikka, mutta otin sitä silloin jos halusin herkutella. En lihonut. Rasva tuli ulos. En suosittele syömään sipsipussia tuon lääkkeen kanssa... :D

Kerro pliis lisää :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat