Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin mammat, joulu on ohi!

Vierailija
27.12.2015 |

Mitä suoritettaisiin seuraavaksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi joulun lahjoja aloitetaan ostamaan nyt alesta. Hyvällä säkällä nyt myytävät alesuklaatkin säilyy melkein ensi jouluun asti. 

Vierailija
2/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisenahan tuo joulu vasta loppuu, tai jossain vasta Nuutin-päivänä. Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois viepi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukoristuksien alasajo on seuraava suorituskohde. Sen jälkeen on tietysti uudenvuoden aaton suorittaminen. Ettehän vain tarjoa nakkeja ja perunasalaattia!?

Vierailija
4/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tässä kohtaa esittää pettymykseni tämän vuoden jouluprovojen laadun suhteen. Ala-arvoista!

Vierailija
5/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukoristeet ja kuusi saavat olla loppiaiseen, ja uudenvuodenaattona juurikin niitä nakkeja ja perunasalaattia 🎆🎇

Vierailija
6/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tässä kohtaa esittää pettymykseni tämän vuoden jouluprovojen laadun suhteen. Ala-arvoista!

Kuin myös! :/ Muutama näivettyneen kuivahtanut läskiporvoo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun joulu ole vielä yhtään ohi. Ainakin uuteen vuoteen vietän joulua, ehkä loppiaiseenkin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
8/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipäiväthän ovat sitä parasta joulua. Merkillinen sekoitus arkea ja juhlaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluradiokin soi vielä pitkään, joten tunnelmakin on varmasti taattu!

Vierailija
10/10 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se olla näin, että kun aatto ja tapaninpäivä ovat menneet ohi ,niin odotetuin osa joulusta on ylitetty ja tunnelma joulusta muuttuu erilaisemmaksi.

Sen vuoksi sitten tuntuu ,että siinä se joulu sitten jo olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi