Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Kovakuume

Heippa kaikille!
Millaisia raskausoireita teillä on ollut ennen plussaa? minulla on nyt 4 päivää vihlonut rintoja ja vatsaa jomottanut niinkuin kuukautiset alkaisivat. Rinnoissa on niin inhottava tunne kipristelee, kuumottaa ja vihloo. Kuukautisteni piti alkaa tänään mutta eipä alkaneet.. en uskalla kyllä raskautta ees haaveilla koska yritystä takana jo 1.5 vuotta ja tuntuu mahdottamalta että meille tämä onni suosisi ja tässä on ehtinyt jo monen monta kertaa pettyä :( Ja olen jo varautunut siihen että aamulla menkkakivuissani vessassa itken. Mutta silti haluan vähän haaveilla ja aattelin tänne tulla intoilemaan. :)
Terv. Kovasti vauvaa toivova

Kommentit (7)

Vierailija

Oli juurikin tollasia oireita. Menkkojen piti alkaa ja olinkin varma että ne on menkkakipuja mut ei niitä sit kuulunu ja viikon päästä tein testin ja plussaa näytti. Nyt rv21 :)
Toivottavasti teilläkin onnisti! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tästä raskaudesta vilunväreitä iltaisin ja pissa haisi makealle. Ei muita oireita ollut ennen plussaa. Plussan jälkeen muutamana päivänä menkkajomotuksia ja lievää pahoinvointia. On niin vähän oireita, että epäilen keskenmenoa.

Vierailija

Minulla ei ole kyllä ollut vilunväreitä, lämpö ollut kyllä koholla. Eikös ne vähitellen ne alkuraskauden oireet vähene ajan kanssa? Älä heti epäile keskenmenoa. :) Paljon onnea myös sinulle! 

-AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä ollut vilunväreitä, lämpö ollut kyllä koholla. Eikös ne vähitellen ne alkuraskauden oireet vähene ajan kanssa? Älä heti epäile keskenmenoa. :) Paljon onnea myös sinulle! 

-AP

No nyt on vasta rv 5+1menossa. Mulla on takana kaksi onnistunutta raskautta ja kaksi keskenmenoa ja tämä muistuttaa enemmän niitä keskenmenneitä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat