Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sara Forsberg mielestäsi kaunis, nätti vai tavallinen?

Vierailija
26.12.2015 |

Minusta hän on tavallinen, meikattuna nätti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis

Vierailija
2/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rumakaan ole, muttei nyt mikään kauniskaan. OK, sanotaanko näin. Mutta, pakko myöntää että kroppa Saralla on kyllä hyvä. 

T; Mies 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen ja nätin väliltä.

Vierailija
4/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen. 

Ehkä jopa hieman romulaisimmasta päästä ikäsarjassaan. 

Mutta onko sen nyt väliä: ei hän sinne screenille ole menossa, vaan tekee "back officea" (kuten star warsiin). 

Vierailija
5/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kauniin ja nätin väliltä silloin, kun on naama peruslukemilla (kun katsoo vaikka haastatteluja)

Vierailija
6/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis :)

Vierailija
7/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen. Joissain kuvissa oikein tosi kaunis mutta aina kaikissa videoissa yms.Vähän erikoisen mutta tavallisen näköinen. Ei missään nimessä ruma.

Vierailija
8/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nätti mutta ei seksikäs. :(

Vierailija
9/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on hyvin kaunis ihminen.

Vierailija
10/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamastaan nätti ja kiva kroppa :) Ei kuitenkaan henkilökohtaisesti mua sykähdytä kauneudellaan. N19

Vierailija
11/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mieheksi erittäin kaunis. Pesee Thaimaan ladyboyt 6-0.

Vierailija
12/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen. Joissain kuvissa oikein tosi kaunis mutta aina kaikissa videoissa yms.Vähän erikoisen mutta tavallisen näköinen. Ei missään nimessä ruma.

Videokuva kertoo totuuden. Kuvat eivät kerro todellisuudesta juurikaan, etenkään ne kuvat, jotka otetaan itse puhelimen etukameralla ja muokataan vielä ennen instagramiin laittoa.

Vierailija
13/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtovan näköinen. Ei mikään tavis, mutta ei varsinainen klassinen kaunotar, ei seksikäs eikä söpö. Hänessä on jotain mikä kiinnittää katseeni ja mitä haluaisin katsella kauan

Vierailija
14/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tavallisen ja nätin väliltä. M22

Vierailija
15/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti

Vierailija
16/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpais fyysisesti, mut toi uskonto tausta ja itseään täynnä oleva asenne latistaa. Kait se oppis nussimaan ja imemään ihan nätisti.

Melkein provosoiduin, mutta sitten päätin antaa sinun ressukan pitää fantasiasi. Tsemppiä naisvihasi toteuttamiseen, sillä et mihinkään pääse mutta uskottele ihmeessä itsellesi niin.

Vierailija
17/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräistä nätimpi (kasvojenpiirteiden perusteella) mutta itse en hänestä kyllä syty ollenkaan.

Vierailija
18/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan hyvin meikattuna todella kaunis, mutta meikittä välillä jopa tavallisen, värittömän seinäruusun näköinen. Kokonaisuutena vähintään nätti, koska hänellä on kauniit silmät, perusnätit kasvonpiirteet ja ihan hyvä vartalo.

Vierailija
19/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpais fyysisesti, mut toi uskonto tausta ja itseään täynnä oleva asenne latistaa. Kait se oppis nussimaan ja imemään ihan nätisti.

Melkein provosoiduin, mutta sitten päätin antaa sinun ressukan pitää fantasiasi. Tsemppiä naisvihasi toteuttamiseen, sillä et mihinkään pääse mutta uskottele ihmeessä itsellesi niin.

Mikä naisviha? <3 Voi kulta pienim, minä arvostelin vain uskontoa ja Saran hempukkaisuutta. Pusi pusi sullekin sulopillu <3

Vierailija
20/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunus. Ja myös kaikki kaveripojat ovaa samaa mieltä. Mutta ovatkin vähän ylempää luokkaa, niin fitness-jannat, marat ym ei oikein uppoa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän