Vierailija

Onko täällä kukaan harrastanut seksiä raskauden aikana? Pystyitkö harrastaa kaikissa asennoissa? takaapäin? Ratsastaen? Vai olitko enemmänkin täysin haluton raskauden aikana? Voiko siitä olla haittaa sikiölle jos harrastelee joka ilta seksiä?

Kommentit (10)

Vierailija

Ei ole mitään haittaa, joidenkin tutkimusten mukaan siitä voi olla hyötyäkin. Jos raskaus menee yliajalle, niin lääkäritkin suosittelevat seksiä synnytyksen käynnistämiseksi.

Vierailija

Nivuset niin pirun kipeet ja muutenkin läskilehmä olo niin ei huvita harrastaa seksiä..Mies parka. Mutta kyllä se ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lopetin seksin harrastamisen raskausaikana kun meni yks puoliseksi touhuiluksi. Mies ei halunnut koskea muhun,ilmeisesti olin liian muhkea. Ei ole siksi sen jälkeenkään parantunut. Lapsi kolme vuotias.

Vierailija

No ihan touhuiltiin normisti läpi raskauden, olisko ollut vikaa kertaa päivää ennen laskettua aikaa. Toki loppuvaiheessa oli välillä hankala löytää toimivia asentoja jne. mutta miehelle kyllä pisteet että viitsi minua ihan loppuun asti panna :D Itseäni halutti meinaa pirusti. Ja eihän siitä sikiölle haittaa ole. Mitään sellaista mikä sattuu ei tietenkään pidä tehdä.

Vierailija

Edellisessä raskaudessa mun teki seksiä jatkuvasti mieli ja sitä harrastettiinkin päivittäin. Raskaus meni 11 päivää yli joten eipä tuo seksin harrastaminen mulla ainakaan käynnistänyt synnytystä. Nyt olen taas raskaana eikä seksiä tee mieli ollenkaan. Mutta kyllä meillä sitä pari kertaa viikossa silti on, tiedän että miehen tekee mieli eikä se multa ole mitenkään pois, ihan mukavaa se on sitten kun vauhtiin pääsee.

Vielä onnistuu kaikki asennot, mutta viimeksi ei loppuvaiheessa onnistunut kuin takaapäin, vatsa oli niin suuri että miten tahansa muuten päin oli ahdistavaa olla.

Vierailija

Ei saa harrastaa tai lapsesta tulee tyhmä. Penis hakkaa lasta päähän pannessa ja huonosti jos käy niin syntyy sinun kaltainen idiootti ja lisäksi penis puhkoo myös silmät.

kike79

Ei mieskauheen innostunut ollut kun pelkäsi että on vaarallista vauvalle, vaikka kuinka koiti selittää ettei siitä mitään hattaa ole,  kyllä meillä siis oli seksiä ja viimeksi päivää ennen käynnistystä :)

nyt tietysti tauko, minun takia koska jälkivuoto.

ja välilihan leikkauksen takia tikattu alakertaa  ja siitä aiheutuneen verenpurkauman 2 extra  riviä tikkejä taaemmas alakertaan...

kestää siis jonkin aikaa ennen kun on taas seksielämää, kipiää tekee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat