Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Välillä aina kommentoi niin synkästi että hätkähdyttää, yleensäkin on perusnegatiivinen asenne (koko hänen perheellään) mutta kuitenkin normaaliaktiivinen ja lasten kandsa hassuttelevakin isä. Tänään jostain valitti taas ja totesin, että tuokin on ihan miten asian näkee, voi ajatella toiseltakin kantilta ja näyttää lapsillekin sellaisen suhtautumistavan.. mies totesi "mitä hyvää tässä maailmassa muka on, oli suurin mahdollinen virhe että synnyin ja tähän paskaan maailmaan". Huh! Järkyttävä ajattelu pienten lasten isällä...

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitäs teit lapsia tollaisen kanssa, ei varmasti ollut yllätys. Ei sillä, aloittaja petaa tässä avioeroa ja yrittää uskotella itselleen, että on itse parempi vanhempi kuin isä. Todennäköisesti ei pidä paikkaansa.

Vierailija

Jos se on mustaa huumoria. Itse puhun kans usein noin, ja ihmiset sanoo:"voi kun sä oot negatiivinen" tajuamatta että mä elän mustasta huumorista se on mun henkireikä. Mitä synkempää ja kuivempaa sen parempaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs teit lapsia tollaisen kanssa, ei varmasti ollut yllätys. Ei sillä, aloittaja petaa tässä avioeroa ja yrittää uskotella itselleen, että on itse parempi vanhempi kuin isä. Todennäköisesti ei pidä paikkaansa.

Joltakin on jäänyt vissiin lääkkeet ottamatta? Vai onko hänellä ap:stä jotain sellaista tietoa, jota meillä muilla lukijoilla ei ole? :D

Vierailija

Toivottavasti mies ei puhu noin lsten kuullen ja istuta heihin negatiivisuuttaan. Lapsilla on oikeus iloita elämästään ilman isänsä/ sukupolvien taakkaa.

Vierailija

Minun mies haluaa kyllä elää, mutta hänen asenne kaikkiin ehdotuksiini on, ettei niin voi tehdä, se on liian kallista tai hankalaa. Ihan mitä tahansa. Tehdään pieni remontti. Ei onnistu. Lähdetään lyhyelle lomamatkalle. Ei voi. Mennään sunnuntaina käymään jätskillä. Ei mikään paikka ole auki. Kaikkeen mitä ehdotan, hän vastaa ei. Sama vastaus tulee myös lapsille. Jos lapset pyytävät jotain täysin toteuttamiskelpoista, mies ei edes mieti asiaa, hän vastaa suoraan ei. Lapset ovat jo tajunneet, ettei isältä kannata pyytää yhtään mitään ja he pyytävät minulta.

Alan olla lopen kyllästynyt tämäntyyppiseen negatiiviseen elämään.

Vierailija

Ei ole miehen huumoria. Niin, itse sanoo ettei ole masentunut. Ja kyllä kiinnoatuu asioista joista pitää. Ei suoraan puhu mäin lasten kuullen, mutta liittyen heihinkin luovuttaa tilanteissa herkästi, on äkäinen ja negatiivinen. Tämä piirre koko ajan lisääntynyt, oli ehkä perusnegat asenne jo 25v:nä mutta oli aktiivinen, nyt reilu 40v niin aika ukottunut ja sanookin että eläkettä odottelee.. ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat