Kauhein kommentti, jonka olet saanut palstalla?
Oletko kenties aloittanut keskustelun jostain arasta aiheesta ja saanut "massatyrmäyksen"? Tai onko tullut muuten vaan jotain tosi ikävää kommenttia juuri sinulle. Mitä olit sanonut ja miten kuului ilkeä vastaus? En itse ota tätä palstaa vakavasti, muuten menis mielenterveys kun täällä ihmiset osaavat olla ihan kamalia toisilleen. Nyt kamalimmat/pahimmilta tuntuneet kommentit jakoon!
Kommentit (29)
Hmm... ei tule mieleen mitään kovin pahoja.
Pervoksi on tietty haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Joku paskapää sanoi minulle että oöen läski ja saisin tehdä jotain asialle kun kysyin hyviä kenkiä huonopolvisille... helvetin helvetti tiedostan painoni joka ikinen päivä enkä voi sille mitään koska olen oppinut syömään väärin, mutta kellään asiattomalla kusipää narkkari idiootilla ei pitäisi olla syytä tuntematonta alkaa haukkumaan ja sai niin vihaiseksi tuo mulkku että olen toivonut hänen kuolemaansa joka päivä sen jälkeen.
Tuo nyt menee omalta osaltasi liiallisuuksiin. Polviongelmaasi ratkaisu on laihdutus. Ei se, että toivot totuuden sanojan kuolemaa joka päivä.
Oh Jesus, tuntuu siltä, että pelkkä nimimerkkini herättää sellaista närää joillakin, että jos tietäisivät kotiosoitteeni, niin saisin turvamiesten kanssa liikuskella pihapiireissäki :D en kuitenkaan jaksa ottaa itteeni näitä negatiivisia kommentteja, mitä täällä tulee. Se kertoo vain siitä haukkujasta, ei itsestä eikä niistä kannata välittää.
Keos3 kirjoitti:
Minut muistaakseni haukuttiin misogynistiseksi ihmissaastaksi, koska mielestäni äidillä ei ole oikeutta riistää lapsensa henkeä.
Fakta: abortteihin kuolee vuodessa yli kymmenen kertaa enemmän ihmisiä, kuin ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa yhteensä.
Lässynlässyn. Ne eivät ole ihmisiä. Koko raskausajan ovat äitinsä kehoa. Vasta synnyttyä ovat erillisiä ihmisiä.
Onhan noita vuosien varrella ehtinyt tulla, mutta kuka niitä tosissaan ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Keos3 kirjoitti:
Minut muistaakseni haukuttiin misogynistiseksi ihmissaastaksi, koska mielestäni äidillä ei ole oikeutta riistää lapsensa henkeä.
Fakta: abortteihin kuolee vuodessa yli kymmenen kertaa enemmän ihmisiä, kuin ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa yhteensä.
Lässynlässyn. Ne eivät ole ihmisiä. Koko raskausajan ovat äitinsä kehoa. Vasta synnyttyä ovat erillisiä ihmisiä.
Siinäpä provopelle yrittää tässäkin ketjussa.
Että minun nimiseni ihminen on lihava, yhyhyhyy... heittäydyin lattialle itkemään ja päätin heti laihduttaa. No en sentään, teinit :D
sä oot vitun säälittävä