Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Emmi, 27

Täällä on usea eri henkilö avannut keskustelun, kuinka tatuoinnit aiheuttavat heille mielipahaa ja he haluaisivat kieltää ne kokonaan. Miten sinä suhtaudut asiaan? Hyväksyisitkö sukuusi henkilön, jolla on tatuointeja? Palkkaisitko alaiseksi?

Omalta kohdalta voin sanoa, että tatuoinnit edustavat minulle tuhrua ja henkilön sutturuutta. En tosiaankaan halua tatuoituja sutturoita lähelleni!

Emmi, 27

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Voi elä jaksa. Minä tunnen jopa opettajia joilla on tatuointeja ja lävistyksiä. He ovat fiksuja hyviä ihmisiä ja vieläpä hyviä vanhempina. Lisäksi sisareni ja lapseni isä ovat molemmat tatuoituja. Ketä voi noin kovasti häiritä toisen oikeus omaan kehoon....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on lähipiirissä monta tatuoitu ihmistä. Osalla ollut ennenku on tutustuttu,osa ottanut tuntemisen aikana. Ei vaikuta milläänlailla suhtautumiseni heihin..miksi vaikuttaisi?

Vierailija

En missään tapauksessa! Samoin olen poistanut tuttavapiiristäni farmarihousuja käyttävät, lähihoitajat, tupakoitsijat, vääräuskoiset, tyhmät, kaikki keillä on (luulo)sairauksia, heikkomieliset, Putouksen katsojat ja muutkin idiootit keillä on tyhmiä ja vääriä mielipiteitä ja makutottumuksia. Edellä mainitut asiat edustavat minulle vajaamielisyyttä ja heikkoutta.

Näin ollen vietän erittäin rauhallista joulua ja hyvin rauhallista tulevaa vuotta!

Vierailija

Nyt kun rupesin oikein miettimään, niin ei tullut mieleen ainuttakaan ihmistä suvustani (mummut, papat, enot, sedät, tädit serkut ja niiden lapset) kummaltakaan puolelta, jolla olisi ainuttakaan tatuointia. Olemme ihan tavallinen duunarisuku, niin isän kuin äidin puolelta. Joskus nuorempana tapailin pari kertaa erästä neitiä, jolla oli pieni tatuointi, mutta sekin tapailu loppui melkein alkuunsa. Juu en todellakaan pidä tatuoinneista, mutta en nyt niitä sentään kieltämäänkään lähtisi. Jos aikuinen ihminen haluaa tuhria ihonsa peruuttamattomasti ja tekee sen täysissä järjen ja sielun voimissa, niin sehän on puhtaasti hänen asiansa.

Vierailija

Itse henkilökohtasesti en tatuoi itseäni, mutta mulla on sisko ja veli joilla on tatuointeja eikä ole koskaan vaikuttanut mitenkään meidän väleihin, yhtä rakkaita ovat silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt kun rupesin oikein miettimään, niin ei tullut mieleen ainuttakaan ihmistä suvustani (mummut, papat, enot, sedät, tädit serkut ja niiden lapset) kummaltakaan puolelta, jolla olisi ainuttakaan tatuointia. Olemme ihan tavallinen duunarisuku, niin isän kuin äidin puolelta. Joskus nuorempana tapailin pari kertaa erästä neitiä, jolla oli pieni tatuointi, mutta sekin tapailu loppui melkein alkuunsa. Juu en todellakaan pidä tatuoinneista, mutta en nyt niitä sentään kieltämäänkään lähtisi. Jos aikuinen ihminen haluaa tuhria ihonsa peruuttamattomasti ja tekee sen täysissä järjen ja sielun voimissa, niin sehän on puhtaasti hänen asiansa.

Miten voit olla varma, ettei kenelläkään sukulaisellasi ole tatuointeja? Oletko nähnyt kaikki alasti?

Mullakin on tatuointi, josta ei kaikki välttämättä edes tiedä. En ole sitä mainostanut, eikä se suinkaan näy ellen halua. Ei kaikki mun sukulaiset siitä tiedä.

Vierailija

Noh, mun omalla lapsellanikin on , joten ilmeisesti hyväksyn. Enpä ole sen kummemmin ajatellut. Mieheni pojilla on myös, niistä mieheni on sanonut ettei tykkää. Minusta se on ihan se ja sama. Ei ne mun nahkassa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on usea eri henkilö avannut keskustelun, kuinka tatuoinnit aiheuttavat heille mielipahaa ja he haluaisivat kieltää ne kokonaan.

Emmi, 27

Sinulle ei sitten riittäneet ne jo avatut ketjut, vaan oli pakko avata oma?

Vierailija

Mä taas en hyväksy sukuuni minkäänlaista feikkimeikkibimboa, jolla on tekokynnet, tekotukka, tekorusketus, tekotissit, tekoperse, täytetyt huulet yms. Hyi! En ikinä palkkaisi sellaista korppikotkakyntistä tekobimboa, joka täytetyt huulet ankkamaisesti töröttäen ottaa typeriä selfieitä päivät pitkät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi elä jaksa. Minä tunnen jopa opettajia joilla on tatuointeja ja lävistyksiä. He ovat fiksuja hyviä ihmisiä ja vieläpä hyviä vanhempina. Lisäksi sisareni ja lapseni isä ovat molemmat tatuoituja. Ketä voi noin kovasti häiritä toisen oikeus omaan kehoon....

Häiritsee näitä jotka luulee että heillä on oikeus sanella miten pitää elää. Itsellä ei ole tatskaa mutta en arvostele ketään kellä on. Ettet vain tiedä samaa opettajaa? Sillä on ruusu paikassa jonka näkee vain intiimissä tekemisissä. Jos en olisi varattu niin haluaisin jälki-istuntoon. Taitaa olla se kuuma opettaja mistä van halen soittaa/laulaa?:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla varma, ettei kenelläkään sukulaisellasi ole tatuointeja? Oletko nähnyt kaikki alasti?

Mullakin on tatuointi, josta ei kaikki välttämättä edes tiedä. En ole sitä mainostanut, eikä se suinkaan näy ellen halua. Ei kaikki mun sukulaiset siitä tiedä.

Sukuni ei mikään valtavan suuri ole. Voihan toki olla teoriassa mahdollistakin, mutta kaikki serkkuni olen vähintään simmareissa nähnyt ja heidän ajatusmaailmansa aika hyvin tunnen. Siis ovat jo nuorimmatkin liki keski-ikäisiä. Lapset taas kaikilla muilla paitsi itselläni alaikäisiä. Heidän vanhempansa taas eläkeiässä ja heistäkin kaikki olen simmareissa nähnyt vielä liki viiskymppisinäkin. Nuorin serkkutyttö voisi olla potentiaalisin vaihtoehto, mutta en ole hänelläkään koskaan tatskaa nähnyt. Häntä en kyllä ole muutamaan vuoteen nähnyt. Mutta enhän minä satavarmasti kenestäkään voi mennä sanomaan. Tarkoitin tietysti sitä, että yhdelläkään en tiedä olevan. Vannoahan en tietenkään voi muista kuin itsestäni.

Vierailija

En todellakaan, en päästä edes asuntooni. Ulko-oveeni on kiinnitetty tunnistin, joka hälyttää jos ovesta astuvalla on tatuointi. Tällöin nuo musteenpilaamat pakanat eivät pääse saastuttamaan kotiani. Jos taas tapaan uuden ihmisen kodin ulkopuolella, suoritan ruumiintarkastuksen kannettavan tatuoinninpaljastimen avulla. Jos paljastin on unohtunut kotiin, suoritan ruumiintarkastuksen mahdollisen hienovaraisesti lähimmissä vessatiloissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa! Samoin olen poistanut tuttavapiiristäni farmarihousuja käyttävät, lähihoitajat, tupakoitsijat, vääräuskoiset, tyhmät, kaikki keillä on (luulo)sairauksia, heikkomieliset, Putouksen katsojat ja muutkin idiootit keillä on tyhmiä ja vääriä mielipiteitä ja makutottumuksia. Edellä mainitut asiat edustavat minulle vajaamielisyyttä ja heikkoutta.

Näin ollen vietän erittäin rauhallista joulua ja hyvin rauhallista tulevaa vuotta!

Tällä vanhuksia hoitavalla lähihoitajalla on neljä tatuointia ja perussuomalaisten jäsenkorttikin vielä (varmasti mahtuu sinun kieltolistalle?), kenties vietämme uuden vuoden juhlamme eri porukoissa?

Vierailija

Minullakin on lähipiirissä monia tatuoituja ihmisiä, opettajia, lääkäreitä ja virkamiehiä. Ketään heistä en kuvailisi tatuoiduksi sutturaksi :D Ja mistä sinäkin tiedät kenenellä on tatuointi ja kenellä ei? Tuskin kaikkien kanssa olet alasti ollut... Itse en hekilökohtaisesti tunne ketään, jonka tatuointi näkyisi esim puku päällä.

Vierailija

Tietysti olen poistanut, tämähän on itsestään selvyys! Lisäksi olen poistanut vanhukset. Ja kasvissyöjät. Ja lihansyöjät. Ja muut hihhulit. Sekä sellaiset, keillä on Netflix.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä taas en hyväksy sukuuni minkäänlaista feikkimeikkibimboa, jolla on tekokynnet, tekotukka, tekorusketus, tekotissit, tekoperse, täytetyt huulet yms. Hyi! En ikinä palkkaisi sellaista korppikotkakyntistä tekobimboa, joka täytetyt huulet ankkamaisesti töröttäen ottaa typeriä selfieitä päivät pitkät.

Sukulaisensahan tunnetusti onneksi voi valita?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat