Vierailija

Muutto edessä nyt Helsinkiin ja uutta kuntokeskusta etsin. Millä ketjulla tai salilla olisi ohjelmistossa esim. Les millsin bodyjam ja sh'bam ja zumbaa tai vastaavia tunteja?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Satsilla on. Tosin tykkään enemmän elixian love to dance-tunneista. Mulla on kortti mikä käy kumpaakin keskukseen :)

Paljonko toi sun kortti maksaa kuussa? Elixiasta oon kuullu kauhujuttuja, että jäsenyyksien kanssa helposti ongelmia, mitkä on sun kokemukset? Vaikuttais kyllä hyvältä noi keskusten sijainnit ja tanssilajeissa oli jotain housea ja afroakin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Finnbody! Malmilla Finnbodyn Ladys Clubilla Iidan ja Leon tunnit ovat AIVAN TOTAALISEN koukuttavia, suosittelen!

a
Täytyy googlata toi, Malmi on mulle vähän vieraampaa seutua. Hyvät ohjaajat on kyllä yhtä tärkeitä kuin noi konseptitkin.

Vierailija

Aika tyyris: 82€, mutta otan joka eurosta ilon irti!
Olen ollut jäsen jo kuusi vuotta, joten en osaa sanoa ongelmista. Itse olen tykännyt tosi paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika tyyris: 82€, mutta otan joka eurosta ilon irti!
Olen ollut jäsen jo kuusi vuotta, joten en osaa sanoa ongelmista. Itse olen tykännyt tosi paljon.

Jestas, on kyllä hintaa! Tosin eihän se mitään, kun tarpeeksi ahkerasti käy. :) Onko sun jäsenyydessä mitään lomaoikeutta tai muuta taukomahdollisuutta? Siis tyyliin kuukausi vuodessa tjsp.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat