Vierailija

Se oli jouluaattona nakertanut lahjapaketointinauhaa. Sitä muovista kovaa nauhaa siis. Heti kun huomasin, otin nauhan pois, mutta se oli ehtinyt nakertaa ehkä viisi sekuntia. En tiennyt, oliko se syönyt sitä vai vain purrut. Tänään löysin yhdestä kakasta vähän sitä nauhaa. Kissa on ihan oma reipas itsensä. Syö, juo ja käy laatikolla. Kannattaako se silti viedä eläinlääkärille?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Okei kiitos teille! En halua menettää tuota kissaa ennen aikojaan, ja kun niistä ei aina tiedä ennen kuin on liian myöhäistä.

-ap

Vierailija

Heti jos se vähänkään oireilee, niin vie kiireesti. Vaikuttaa kuitenkin siltä että se on saanut nauhasta irti vain pikku palasia, onneksi sinä huomasit ajoissa.

Se tappaa sitten kissan kamalan kärsimysten kanssa hetkessä, mikäli nauha kuroo suolen tukkoon, eli kissa päässyt syömään sitä pidempiäkin pätkiä. Hyvä tietoisku ihan kaikille kissanomistajille; useilla kissoilla on hölmö ja vaarallinen taipumus syödä nauhoja ja naruja, eli kaikki lahjanarut, pitkät kengännauhat yms. on syytä pitää aina pois kissan ulottuvilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heti jos se vähänkään oireilee, niin vie kiireesti. Vaikuttaa kuitenkin siltä että se on saanut nauhasta irti vain pikku palasia, onneksi sinä huomasit ajoissa.

Se tappaa sitten kissan kamalan kärsimysten kanssa hetkessä, mikäli nauha kuroo suolen tukkoon, eli kissa päässyt syömään sitä pidempiäkin pätkiä. Hyvä tietoisku ihan kaikille kissanomistajille; useilla kissoilla on hölmö ja vaarallinen taipumus syödä nauhoja ja naruja, eli kaikki lahjanarut, pitkät kengännauhat yms. on syytä pitää aina pois kissan ulottuvilta.

Näinhän mä teen, vaan ei äiti sitä tajunnut :/ Minä vien syrjään kynttilöitä, huonekasveja, vahdin parvekkeen ovea ja katson, ettei se tiputa laseja pöydiltä, niin samalla se meni lahjanarun kimppuun. Onneksi ei tosiaan ehtinyt sitä paljon syödä. Mutta sitä suolisolmua mä tässä pelkään. Pidän kakkavahtia.

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat