Ehdottakaa keinoja kuluttaa vanhenevat kulttuurisetelit? :)
Taas se aika vuodesta kun huomaa että jäi kulttuuriseteleitä käyttämättä ja ne vanhenee vuoden loppuun mennessä! :((
Ideoikaa mulle minne ne kannattaisi käyttää ja kertokaa vaikka paikkoja johon itse käytätte saamanne setelit?
Ehkä vinkkinä muillekin, en usko että olen ainoa jolla noita jää vuosittain käyttämättä! :D
Kommentit (26)
* Osta Finnkinon sarjalippu. Se on nykyään mahdollista, ennen ei ollut. Liput ovat henkilökohtaisia.
* Osta museokortti (54 euroa). Se on voimassa yhden vuoden ekasta käyttökerrasta, ei ostokerrasta.
* Osta ennakkoon lippu johonkin ensi vuoden konserttiin.
Ooppera- ja/tai teatterilippuja. Kausikortti kuntosalille tai jumppiin. Museokäyntejä. Elokuvalippuja.
Hieman vaikea neuvoa, kun et maininnut summaa.
Konsertti- tai festariliput, sen verran kallista että äkkiä palaa nippu jos toinenkin.
Museokortti on hyvä idea! Erittäin käytännöllinen kortti, jos museot kiinnostavat.
Uimahallin sarjalippu. Sen voi ostaa tämän v. lipuilla ja käyttää ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saatte näitä kulttuuriseteleitä ?
Veronmaksajiltako ?
Jotkut työnantajat tarjoaa sori vaan.
Tämäpä oli hyvä keskustelu, itselläni vanhenee myös nippu seteleitä kun niitä en ole ehtinyt käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajiltako ?
työnantaja eli kaupunki tarjoaa hurjat 100 euroa kultturelliin! ja 100 uinti kertaa 00 ! Ootko s kateellinen?t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajiltako ?
Jotkut työnantajat tarjoaa sori vaan.
Julkisen sektorin työnantajat toimii verovaroilla ja veronmaksajat maksaa täten kulttuurisetelit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajiltako ?
työnantaja eli kaupunki tarjoaa hurjat 100 euroa kultturelliin! ja 100 uinti kertaa 00 ! Ootko s kateellinen?t
Ei se mikään kaupunkin ole vaan avoimen työntekijät ja yrittäjät maksaa nämä veroilla ja pakkomaksuilla. Vai että kaupunki :)
Minä kävin viime viikolla lunastamassa paikalliseen kuntokeskukseen ja siellä hierojalle 3 krt.
Kunhan mietitte valmiiks, ettekä vasta tiskillä. Viime vuonna eräässä myyntipisteessä yli 3h jonot uudenvuoden viikolla, kun jengi lähtee vasta kassalla arpomaan mitä haluaa.
Osta Finnkinon leffalippuja. Pitää tosin mennä tiskiltä ostamaan niitä.