Vierailija

Itse sain todella kauniin valkokultaisen rannekorun,suklaata ja anopin neulomat villasukat.

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sellasen veikkauksen arpakuoren, setin hajustamattomia pesuaineita ja sadan euron lahjakortin seppälään :) omilta vanhemmiltani en saanut mitään.-N19

Vierailija

Ei oo kertaakaan 12v suhteen aikana saatu mitään. Me ollaan alkuaikoina aina ostettu jotain,mutta enää en osta. Ei olla edes nähty koko jouluna (syy tosin siinä,että lapset sairaana),eikä edes soiteltu. Joulukortin olen joka vuos antanut,tänäkin vuonna. Itse ei olla koskaan saatu edes siyä. Eikä myöskään meidän lapsia ole koskaan mitenkään muistettu,muita lastenlapsiaan aina kyllä muistavat. Olen yrittänyt miettiä syytä tälle,mutta en osaa sanoa mistä johtuu. Kesällä meille syntyi vauva,jonka näkivät vasta kolmen kk ikäisenä. Ja välimatkaa on 20km. Me asutaan keskustassa,he syrjäkylällä ja lähellä ovat kyllä useinki liikkuneet. Sori pitkä stoori,mutta alko ihan ärsyttämään kun aloin asiaa miettimään.. Mutta ihanaa,että joillain on ihania appivanhempia!

Vierailija

Ei mitään, koska on sovittu, että ei ostella toisillemme mitään. Molemmilla on tavaraa omiin tarpeisiin ja rahaa perheen ruokaan.

Vierailija

Mä sain Naked 2 -paletin, ison kosmetiikkalaukun ja päivävoiteen. Miehen kanssa yhteiseksi saatiin vielä tv-tuoli.

Kaikki oli ihania ja toivottuja lahjoja :)

Vierailija

en mitään, kuten en koskaan ennenkään 20 vuotta kestäneen avioliittomme aikana. appivanhemmat ovat muslimeja eivätkä näin ollen vietä joulua. soittavat tosin minulle joka vuosi 24.12 ja toivottavat hyvää joulua :-) itsekin soitan heille aina heidän tärkeimpinä juhlapyhinään.

Vierailija

Miehen kanssa yhteisesti eukalyptuksisen löylytuoksun ja saippuan. Varmaan siis haistaan pahalle. Paremmat lahjat säästetään muille lapsille ja heidän lapsilleen.

Vierailija

Vauvan lelun. Emme pysty saamaan lapsia, syy miehessä mutta anoppi ei tätä usko. Melkein itku tuli ja lähdimmekin miehen tahdosta heti pois.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat