Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla koskaan ollut pientä peliä jonkun kanssa

Vierailija
26.12.2015 |

ja sitten se ei johtanut ikinä mihinkään fyysiseen tai ajatusten tunnustamiseen, mutta jäit kuitenkin miettimään sitä ihmistä pitkiksi ajoiksi ja sitä, että mitä siinä teidän välillä lopulta olikaan ja mihin se olisi voinut johtaa, jos olisit itse ollut ihan vähän rohkeampi...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monestikin.

Vierailija
2/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla AP koskaan ollut poika- tai tyttöystävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä, vaikka oon nyt parisuhteessa miehen kanssa. Näin yhteen vaiheeseen tästä "ihastuksesta" unta (tämä ihastus oli kauan ennen nykystä parisuhdetta) jatkuvasti.

Vierailija
4/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se varatulla voi mihinkään johtaa, jos on korkea moraali.

Vierailija
5/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se varatulla voi mihinkään johtaa, jos on korkea moraali.

Onneksi me suomalaiset olemme löyhämoraalista kansaa

Vierailija
6/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin, että monellakin ihmisellä on tuollaisia kokemuksia. Oletko, ap, itse sellainen, että kaikki silmäpeli aina johtaa parisuhteeseen ja sinusta on jotenkin outoa, jos niin ei käy?

Vierailija
7/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen varattu mies, en tiedä voinko jättää tämän nykyisen säätöni kortin kääntämättä. Kadun varmaan lopun ikääni..

Vierailija
8/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, shakkia pelataan säännöllisesti. Mun appiukko on ihan paras samoin appimamma.

Vierailija
9/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, enemmän kuin seurustelusuhteita. Parasta oli kun kerran törmäsin entiseen ihastukseen vuosien takaa ja ihan yllättäen. Katse oli tismalleen sama kuin ennenkin eli kyllä hänkin jotain oli tuntenut ja tunsi edelleen niin kuin minäkin.

Vierailija
10/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut! Se on riuduttava tunne, kun on korviaan myöten ihastunut, ei osaa miettiä mitään muuta, mutta ei kuitenkaan uskalla jostain syystä tehdä aloitetta. Itselle kävi niin onnellisesti, että ihastukseni otti yllättäen yhteyttä parin vuoden jälkeen (oltiin siis työkavereita) ja innokkaan viestittelyn jälkeen nähtiin, tapailu muuttu seurusteluksi ja tässä sitä ollaan vuotta myöhemmin. <3 Aika uskomatonta, miten se ihminen, josta saatoin haaveilla tuntikausia ja jonka seurassa muutuin punastelevaksi hihittäjäksi on nyt tossa oikeesti. Onneksi hän uskalsi tehdä aloitteen! ☺

Vierailija
11/11 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi