Ensi kesänä aion patsastella rasvaprosentti kympissä
Jolloin itsetuntoni on lyömätön, pettämätön ja täysin suvereeni!
Kommentit (26)
Joten kuinkas nyt suu pannaan? Ap
Mies 29v kirjoitti:
Aika kova saavutus miehelle, saati naiselle.
Totuus sattuu mutta usein se kannattaa silti kertoa. Eipä taida olla naisilla juurikaan mahdollisuutta saavuttaa noin matalaa rasvaprosenttia eikä välttämättä edes terveyden kannalta hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Aika kova saavutus miehelle, saati naiselle.
Totuus sattuu mutta usein se kannattaa silti kertoa. Eipä taida olla naisilla juurikaan mahdollisuutta saavuttaa noin matalaa rasvaprosenttia eikä välttämättä edes terveyden kannalta hyvä juttu.
On se ihan mahdollista, fitness- kisakunto on 8-10, joten alemmaksikin moni pääsee. Ja jos minä pääsen neljääntoista (allakin kävi ennen kuin jouduin treenitauolle sairastumisen takia) ilman minkäänlaista vaivannäköä, pääsen varmasti kymppiin kun vähän viitsin katsoa mitä ja milloin syön. Ap
Höpöhöpö.
ps: huutonaurua sun 14% rasvoille. Miehelle ehkä saavutettavissa helpohkosti mutta tuo on jo melkeen kisalavarasvat naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
ps: huutonaurua sun 14% rasvoille. Miehelle ehkä saavutettavissa helpohkosti mutta tuo on jo melkeen kisalavarasvat naiselle.
Huutonaura ihan vapaasti. Mulla on miehentapainen aineenvaihdunta ja hormonitoiminta, tosin myös naishormoneja riittää koska kuukautiset ihan säännölliset (eikä mikään pillerityhjennysvuoto). Ja tosiaan treenaan kaksi tuntia viikossa ja syön mitä sattuu. Pihtimittauksen tulos oli syksyllä alle 14. Ap
Heitin tosiaan ton kympin sen jälkeen kun kävin pihtimittauksessa ja tulos oli 14% ja ihan ammattilaisen mittaamana. Enkä ole ollut edes minkäänlaisella dieetillä ja treeniin olen käyttänyt 2 tuntia viikossa. Ap