Vierailija

Tuosta wt-nimiketjusta tuli mieleen, etten taida tuntea kuin kaksi vuokralla asuvaa lapsiperhettä. Molemmilla lasten nimet sellaisia joita esiintyy muissakin perheissä. Onko vuokralla asuminen aina merkki valkoroskasta?

Kommentit (18)

Vierailija

Siksipä en pysty nimeämään wt-nimiä kun en wt-ihmisiä tunne. Mielenkiinnolla kyselen että onko esim. Vuokralla asuminen mustavalkoisten mielestä wt-ominaisuus aina ja automaattisesti ja onko eroa statuksensa jos asuu vuokralla vaikkapa Rööperissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Me asutaan vuokralla, mutta omistetaan iso asunto. Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että on kannattavampaa ottaa isosta asunnosta vuokrarahat ja maksaa itse pienempää vuokraa, kun ei ole mitään tilaongelmia tms. vaikuttamassa. :)

Vierailija

Asun vuokralla, koska en ole koskaan halunnut ottaa suurta lainaa. Tiedän, että omistusasuminen olisi parempi, mutta en halua ottaa lainaa. Olen tavallinen työssäkäyvä nainen, yhden lapsen äiti. Mitään tukia en käytä ja tienaan ihan perus OK, mutta en nyt rikaskaan kyllä ole. En ole yhtään wt, piste. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vuokra-asumisella ja wt:llä ole mun mielestä mitään suoranaista yhteyttä :D

Jep. En ihmettelisi jos kohta olisi wt:tä peseytyä muulla kuin lähdevedellä. Vain roskaväki käyttää hanavettä!!1

Vierailija

Me asutaan vuokralle (kukaan tuttavapiirissä ei kyllä asu). Meillä tosin edellinen kämppä juuri myyty, tilillä hillittömästi rahaa ja omakotitalo haussa :).

Vierailija

Me taidetaan olla kaveripiirimme (toistaiseksi) ainoa omistusasunnossa asuva lapsiperhe. Iso osa tutuista on opiskelijoita tai vastavalmistuneita, joten en ihmettele.

Vierailija

No tuota tiedänhän minä omat naapurini joiden lapset käy samaa koulua oman lapseni kanssa. Työssäkäyviä perheitä ollaan kaikki mutta miksi kukin on valinnut asumisuodoksi vuokrarivarin, sitä en osaa sanoa kuin omalta kohdaltani. Syynä omaan valintaani on juurikin haluttomuus ottaa lainaa, sekä epävarma työtilanne paikkakunnallani...

Vierailija

Me asumme vuokralla täällä Sveitsissä. Täällä normalimpaa kuin omistusasuminen, siis keskiluokalle. Suomessa meillä on omistusasunto, joka nyt vuokralla. Tunnen monia vuokralla asuvia sekä siellä että täällä.

Vierailija

Ketä kiinnostaa muiden asumismuoto? Vaikuttaako se oikeesti jotenkin ihmiseen, että asuu vuokralla? Minä tunnen paljon vuokralla asuvia, ihania normaaleja ihmisiä, tietenkin?!

Vierailija

Me asutaan vuokralla aina kun asutaan Suomessa. Miehen kotimaassa meillä on omakotitalo ja asutaan siellä suurin osa vuodesta. Mun mies on ammatiltaan lääkäri ja meillä on lapsilla erikoiset nimet miehen kotimaasta. Autoa ei ole. Montako wt-pistettä saadaan? ;)

Vierailija

Me asuntaan omassa (no, lainaa on) vaikka meillä ei oo lapsia. Mun kaikki sisarukset asuu vuokralla vaikka kaikilla on lapsi tai lapsia. Nyt vasta aloin miettimään koko asiaa, en oo aiemmin edesa ajatellut muiden asumismuotoa. En pidä sisaruksiani roskaväkenä vaikka nyt kuin mietin niin siskon lapsella on kyllä myös tosi erikoinen nimi.

Vierailija

Siis että vuokra-asuminen, tietyt nimet ja wt korreloivat keskenään?! Jestas, mieluummin sitten vaikka wt kuin täydellinen idiootti! :-D
T. Lapseton omistusasunnossa asuva

Vierailija

Mun mielestä pelkkä vuokralla asuminen ei kerro mitään, mutta se että onko vuokralla yksityisellö vai kaupungin asunnossa korreloi jo jonkin verran. WT-väki on yleensä enemmän läsnä jälkimmäisessä (ensimmäinen kaupungin asunto on saatu helposti WT-äidin teiniraskauden aikana).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat