Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos sinulla tippuu hilloa lattialle ja olet juuri päässyt istumaan, pyyhitkö hillot vieressäsi lattialla lojuvalla likaisella sukalla vai

Vierailija
26.12.2015 |

haetko paperia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi on paljon lähempänä kuin lähin sukka, joten tietty otan sen paperin pöydältä. Ei tarvitse kuin ojentaa käsi.

Vierailija
2/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukalla ehdottomasti, jos sellainen siinä sattuu olemaan😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostealla pyyhin eli noustava on.

Vierailija
4/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin tyhmä kysymys?

Vierailija
5/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteeseen en ainakaan pyyhi, jotenkin inhottava ajatus. Saatan kylläkin pyyhkiä käteeni ja sitten pyyhkiä käteni johonkin roskiksen päällimmäiseen sperma- tai räkäpaperiin...

Onneksi kaikilla pöydillä on yleensä rulla talouspaperia.

Vierailija
6/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen hienohelmainen dandy, että meillä ei loju likaisia sukkia lattialla, joten talouspaperi pitää kipaista hakemassa.

Vierailija
7/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole likaisia sukkia keittiössä joten ois pakko nousta ja hakea paperia.

Vierailija
8/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillo menisi paperiin, mutta vedet, maidot jne voisin pyyhkäistä sukalla.

Vierailija
9/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira ei ehdi ensin, haen paperia.

Vierailija
10/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin nousen hakemaan kostutettua paperia ja ehkä pesuainettakin ja pyyhin sillä. Olen suht sivistynyt ja siisti ihminen enkä mikään likainen ja liassa mainiosti viihtyvä olento. Hyi hemmetti minkälaisia törkymöykkyjä sitä onkin. Ei ihme että olen saanut kehuja kodistani, enkä sentään tee mitään muuta kuin olen siisti ja omaan jonkinlaista sisustussilmääkin. Se ei ilmeisesti sittenkään ole aivan itsestäänselvyys, vaikka olen luullut siihen suuntaan.

Vierailija
11/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo ennen istuutumista raivannut sen sukan pyykkiin. Ja kyllä hakisin kostean rätin puhdistaakseni lattian.

Vierailija
12/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että tässä on hoikkuuteni salaisuus. Ihan varmasti nousisin ja hakisin talouspaperia, ehkä jopa ämpärin, eätin ja vettä koska tuollaiset makeat roiskeet ei välttämättä pelkällä pyyhkäisyllä lähde kokonaan. Ei tulisi mieleenkään pyyhkiä sukalla, hyi.

Vierailija
13/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin nousen hakemaan kostutettua paperia ja ehkä pesuainettakin ja pyyhin sillä. Olen suht sivistynyt ja siisti ihminen enkä mikään likainen ja liassa mainiosti viihtyvä olento. Hyi hemmetti minkälaisia törkymöykkyjä sitä onkin. Ei ihme että olen saanut kehuja kodistani, enkä sentään tee mitään muuta kuin olen siisti ja omaan jonkinlaista sisustussilmääkin. Se ei ilmeisesti sittenkään ole aivan itsestäänselvyys, vaikka olen luullut siihen suuntaan.

Yleensä sivistys liitetään esimerkiksi kirjallisuuden ja kulttuurin tuntemukseen eikä siihen, että on erikoistunut seksistisen stereotyyppisiin naisten nakkeihin kuten siivoamiseen, sisustukseen, draamaan ja kehujen kalasteluun. :'D

Vierailija
14/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin istua hillon päälle.

Vierailija
15/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo likaisia sukkia lattialla, sen sijaan mulla on aina pöydällä paperia, eli sillä pyyhkisin.

Vierailija
16/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sivistys liitetään esimerkiksi kirjallisuuden ja kulttuurin tuntemukseen eikä siihen, että on erikoistunut seksistisen stereotyyppisiin naisten nakkeihin kuten siivoamiseen, sisustukseen, draamaan ja kehujen kalasteluun. :'D

Minulla on myös noita mainitsemiasi, ja enemmänkin. Mistähän päättelit ettei olisi, kun tässä yhteydessä kerroin topicin vuoksi vain kotini viihtyisyyden tasosta. Sivistys on sitä paitsi monen tekijän summa, kenellä koostuu mistäkin. Pidän tosiaan elämää niinkin suuressa arvossa, että sen perusnäyttämön tulee muistuttaa jotakuinkin terveellistä ihmisasumusta eikä mitään alkeellista roskakasaa, jossa on hillot lattioilla ja sukalla vähän huitaistaan. Mutta saathan sinä ivailla siellä vaikka tunkiosta käsin, ole hyvä, ei se kiinnosta minua pätkääkään.

Vierailija
17/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukalla, jos kerran lähin, vaikken usko.

Muutoin keittiöliinalla. Ei harrasteta talouspaperia.

Vierailija
18/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin sen pois.

Vierailija
19/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin sitä mihin jäin, eiköhän tuo hillo siinä muovimatolla viihdy hetken yksinkin.

Vierailija
20/25 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätin haen keittiöstä ja sillä sen pyyhin. En tuhlaile paperia turhaa, enkä voisi sotkea vaatteitani, vaikka pyykkiin olisivatkin menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan