Vierailija

Tuote ei ole alessa vaan ilmeisesti ihan normaalituote. Löysin siis kyseiset housut syksyllä myymälästä ja on niin hyvät jalassa että haluan useammat, kuitenkaan en aikaisemmin syksyllä löytänyt koko housuja verkkokaupasta ennen kuin nyt. Myymälöissäkään ei ole näkynyt, mutta nyt mulla on tuotenumero kyllä jos menen vaikka arkena kyselemään.

Mutta siis jos ei myymälästäkään löydy, tuleekohan tota verkkokauppaan lisää ikinä, millainen teillä on kokemus?

Kommentit (16)

Vierailija

Jos verkkokaupassa on ko. tuote, muttei kokoasi, ei sitä myöskään tule sinne. HM myy tuotteet loppuun ja sitten tulee uusi mallisto. Perustopit ym. pysyvät aina valikoimissa eikä niistä lopu koot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos verkkokaupassa on ko. tuote, muttei kokoasi, ei sitä myöskään tule sinne. HM myy tuotteet loppuun ja sitten tulee uusi mallisto. Perustopit ym. pysyvät aina valikoimissa eikä niistä lopu koot.
Näinkö on, voi pahus. Ei auta kuin mennä myymälästä kyselemään heti arkena, vai onkohan kaupat jo huomenna auki... Ihmeellistä on se ettei noita housuja edes ollut syksyllä verkkokaupassa, ja silloin ne siis kaupasta löysin. ap

Vierailija

Kyllä on tullut, kerran kärkyin yhtä paitaa joka oli koossani loppu ja viikon vahtaamisen jälkeen löytyi kokoani. Luultavasti jonkun palauttama kappale tullut takaisin myyntiin sillä ostoni jälkeen oli taas koko loppu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tullut, kerran kärkyin yhtä paitaa joka oli koossani loppu ja viikon vahtaamisen jälkeen löytyi kokoani. Luultavasti jonkun palauttama kappale tullut takaisin myyntiin sillä ostoni jälkeen oli taas koko loppu.
Hassua että noinkin iso ja maailmanlaajuinen pulju pelaa noin pienillä kappalemäärillä... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin toimii.

Palautetut tuotteet isketään myyntiin ja näin saattaa hetkellisesti olla  taas kokoasi saatavilla. Vaatii vaan mieletöntä kyttäystä.

Mulla on kanssa kokemusta, yksi koko loppu, mutta kun menen viikon kuluttua katsomaan, kokoa on taas saatavilla. Johtuu näistä palautuksista.

Mutta joo eli H&M myy tuotteet kyllä lopulta loppuun (paitsi ihan perusjutut perusväreissään) eli kannattaa ostaa heti, jos jotain kivaa näkee

Vierailija

Mitähän täällä taas selitetään. Mulla on useamman kerran käynyt niin, että koko on ollut loppu ja kun olen mennyt katsomaan parin päivän/viikon päästä, niin on tullut lisää. On ollut kyseessä esim. takki, bikinit ja urheilutrikoot.

Vierailija

Kyllä jotain kausivaatteita on tullut lisää jos ovat olleet suosittuja. Silloin hm tilaa niitä lisää jos menekki on nopea jollain tuotteilla. Lisäksi kerran yksiä bikineitä myytiin joskus kevättalvella, en tyhmänä ostanut mutta samat tulivat uudestaan myyntiin joulun alla.

Vierailija

Kyllä niitä palautuksia aina tulee, kannattaa vaan kytätä päivittäin niin aika varmana tärppää. Muutaman kerran tätä joutunut tekemään ja aina on lopulta lykästänyt. 

Vierailija

Riippuu. Mä itkin yhtä äitiystakkia kun kaikki koot oli verkkokaupassa loppu, mutta parin viikon päästä niitä tuli lisää kaikkia kokoja.

Vierailija

Mun käsittääkseni se riippuu ihan palautuksista. Eli niin monta kokoa ilmestyy lisää kuin niitä palautetaan takaisin. Saatan olla kyllä ihan väärässäkin. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat