Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihanaa. Luvassa aurinkoa, lämpöä, aurinkoa ja lämpöä. Suomen talvi on ankea.

Sivut

Kommentit (162)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Et sitten typerämpää ja turhempaa kohdetta kuitenkaan keksinyt? Lomalle toki saa ja kannattaa mennä, mutta ainoa syy miksi koskaan menisin Dubaihin on se että siellä on usein vaihdot kaukomaiden kohteisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et sitten typerämpää ja turhempaa kohdetta kuitenkaan keksinyt? Lomalle toki saa ja kannattaa mennä, mutta ainoa syy miksi koskaan menisin Dubaihin on se että siellä on usein vaihdot kaukomaiden kohteisiin.

Olet ilmeisen usein käynyt kyseisessä kohteessa, muutenkin kuin pelkästään konetta vaihtanut? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisen usein käynyt kyseisessä kohteessa, muutenkin kuin pelkästään konetta vaihtanut? 

En ole todellakaan. Mutta olen lukenut tarpeeksi uutisia ja nähnyt televiosta sen verran, että tiedän etten koskaan halua tukea kyseistä instituutiota. Kuvottava maa täynnä kuvottavia ihmisiä.

Vierailija

Onpas taas kateellista kommentointia. Thaimaa, Kanariansaaret ja Bulgarian Sunny Beach ovat tietysti niitä ainoita oikeita kohteita joissa kannattaa käydä. Eivät yhtään niin turhia kuin Dubai.

Nauttikaa lomasta, Dubai on ihana kohde ja lämpöä riittää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Dubai on ehkä vastenmielisin paikka koko maailmassa. Edustaa kaikkea mikä on ihmiskunnassa pielessä. Yäk.

Avaatko vähän?

Vierailija

Ei haittaa pätkääkään kateellisten kommentit täällä. Olen Dubaissa käynyt jo niin monta kertaa että tiedän mitä saan. Takuuvarma aurinko, puhdasta ja siistiä. Ei karvakäsiä riuhtomassa ostamaan feikkikrääsää, ei humalaisia heilumassa kaduilla, luksushotelli mahtavalla palvelulla ja suht nopea lento, joten voi lähteä lyhyemmäksikin aikaa. 

AP

Vierailija

Ihanaa matkaa! Arabiemiraatit on tosi kiva matkakohde, olen käynyt siellä jo 7 kertaa ja aina haluan uudestaan! Miksi te Arabiemiraattivihaajat jatkuvasti halveksitte Dubaita ja jätätte muut matkakohteet rauhaan? On maailmassa muuallakin siirtotyöläisiä ja seksituristimia ...

Vierailija

Toivottavasti nautit. Itse pidin paikkaa onttona, tyystin historiaton. Hienoja rakennuksia toki oli. Epäystävällisiä arabeja. Muualta tullut palveluväki oli ylen ystävällistä. Jos ei olisi, niin potku peffaan ja uusia orjia tilalle.

Vierailija

En vaan ymmärrä kuka haluaa matkustaa ihmisoikeuksia polkevaan orjatyövoimalla rakennettuun tyhjäpäiden shoppailuparatiisiin. No, meitä on meitä moneen junaan, ja suuri osa ei koskaan pääse edes asemalle asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpas taas kateellista kommentointia. Thaimaa, Kanariansaaret ja Bulgarian Sunny Beach ovat tietysti niitä ainoita oikeita kohteita joissa kannattaa käydä. Eivät yhtään niin turhia kuin Dubai.

Kateelliset? Huoh. Heti vedetään kateuskortti. Olen käynyt 27 eri maassa joista yli puolet on euroopan ulkopuolella ja etelä-manteretta lukuunottamatta kaikilla mantereilla.
Dubain orjat, murhat, pelkän rahan palvominen, ällöttävä showbisnes-glamour, kaikki ovat vaan asioita mitä inhoan yli kaiken, ja koen viattoman ja rahattoman pikkukylän jossain Indonesian viidakossa paljon ihanammaksi matkakohteeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanaa matkaa! Arabiemiraatit on tosi kiva matkakohde, olen käynyt siellä jo 7 kertaa ja aina haluan uudestaan! Miksi te Arabiemiraattivihaajat jatkuvasti halveksitte Dubaita ja jätätte muut matkakohteet rauhaan? On maailmassa muuallakin siirtotyöläisiä ja seksituristimia ...

Niin. On se kumma kun luullaan että kaikkialla muualla ne ihmisoikeudet on niin kohdillaan. Ei taida olla kyse muusta kuin islaminpelosta ja tietämättömyydestä. Kukaan ei tässäkään ketjussa ole kertonut mitään konkreettista mielipiteidensä tueksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa pätkääkään kateellisten kommentit täällä. Olen Dubaissa käynyt jo niin monta kertaa että tiedän mitä saan. Takuuvarma aurinko, puhdasta ja siistiä. Ei karvakäsiä riuhtomassa ostamaan feikkikrääsää, ei humalaisia heilumassa kaduilla, luksushotelli mahtavalla palvelulla ja suht nopea lento, joten voi lähteä lyhyemmäksikin aikaa. 

AP

Ei Dubaihin matkustavat ylipäänsäkään välitä pätkääkään kenestäkään tai mistään muusta kuin omasta perseestään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kateelliset? Huoh. Heti vedetään kateuskortti. Olen käynyt 27 eri maassa joista yli puolet on euroopan ulkopuolella ja etelä-manteretta lukuunottamatta kaikilla mantereilla.
Dubain orjat, murhat, pelkän rahan palvominen, ällöttävä showbisnes-glamour, kaikki ovat vaan asioita mitä inhoan yli kaiken, ja koen viattoman ja rahattoman pikkukylän jossain Indonesian viidakossa paljon ihanammaksi matkakohteeksi.

Orjia, murhia, rahan palvomista ja showbisnestäkö ei missään muissa matkakohteissasi ole ollut? Mietipä uudestaan. Entä mites ne naisten oikeudet, tasa-arvo ja lasten koulutus toteutuu siellä viattomassa Indonesian viidakkokylässä?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat