Vierailija

Alkaa ärsyttää kun minulla on äkkiä laskettuna noin 15 ihon alla olevaa liikkuvaa pattia. Selässä ainakin 3 ja kyljissä ja vatsan alueella loput. Taitaa jaloissakin pari olla. Lääkärit ei tee mitään, mutta ärsyttää kun ne törröttää joka puolella.
Halkaisijaltaan ne ovat n. 1-3cm.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Terveyskeskus poistaa usein halvalla jos ovat kivuliaita.

Muuten pitää mennä yksityiselle. Jos työpaikallasi on työterveyssopimus jonkun firman kanssa kuten Mehiläisen, niin voit saada muutaman patin poiston sieltä niin että työpaikka maksaa (riippuu työpaikasta) mutta muuten siellä maksaa parinkin patin poisto jo noin 500 euroa.

Itellä niitä rupes tulemaan pari vuotta sitten, ensin tuli käsivarsiin, 5 toiselle ja 2 toiselle puolelle, ja sit niitä alko tulee reiden kohdalle, yksi iso ja monta pientä, ja sen jälkeen ne siirtyivät alaselän suuntaan. Muutama on poistettu, se helpotti. Syytä ei tiedä miksi niitä tulee. Olen normaalipainoinen ja kolmikymppinen.

Vierailija

Minä kävin työterveydessä 2 vuotta sitten, ei poisteta, työnantajalla surkein työterveys johon kuuluu vain terveystarkastus kolmen vuoden välein. Pahkurat lisääntyy joka vuosi. Minulla noin 50kpl. Tk ei poista kun ei aiheuta kipuja ja liian pieniä. Ahdistaa....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat