Vierailija

Kuinka monen mies osti lahjan ILMAN että kerroit/vihjasit hänelle etukäteen mitä haluat?

Kommentit (8)

Vierailija

Pyysin kyllä yhden tietyn lahjan, ja sain sen, mutta lisäksi sain kaksi muuta lahjaa, vaikka sanoin, etten tarvitse/halua mitään muuta. Nuo ylläritkin olivat kyllä oikein mieluisia. Olen saanut puolisolta lahjan jokaisena jouluna ja syntymäpäivänä, vaikka en olisi mitään pyytänyt tai vihjaillut.

Vierailija

Hep. 

On tapana että mies ostaa joka joulu jonkun korun. Korvikset, kaulaketjun, rakkenkorun, sormuksen tms. Että sinänsä helppoa. Käytän aina koruja ja kiva kun on vaihtelua joten ne tulee tarpeeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Painotin, että en halua yhtäkään lahjaa, enkä suostu edes ottamaan sellaista vastaan, ja että en aio ostaa miehelle tai kenelle muullekaan mitään. Mies suostui.

Sain jonkun korun (vaikka en käytä sellaisia) ja rutinaa siitä, miten minun olisi pitänyt tajuta ostaa hänelle jotain.

Vierailija

En toivonut mieheltä mitään, osti rannekorun +suklaata :) mies itse esitti minulle toiveen jonka myös toteutin, mutta ei kysynyt missään vaiheessa mitä minä haluan ja en kyllä olisi osannut vastatakaan oikein mitään. Erittäin onnistunut lahja oli kuitenkin :) (btw, sain numerotunnistautumiseen tuohon alle luvun 666, heh heh hee)

Vierailija

Vinkkasin kuntosalikortista. Oli yllätys että sain vielä lahjakortin vaateliikkeeseen ja pienen ajatuksella valitun korun. ☺

Vierailija

Mies muisti että olen syksyn mittaan puhunut monesti haluavani jonkun uuden kaulakorun, ja olin näyttänyt joskus syys-lokakuussa erästä korua hänelle. Osti sen sitten. Olin vihjaillut muista (vähän edullisemmista) jutuista siltä varalta että jos hänellä ei olisi mitään ideoita, mutta tästä korusta en puhunut silleen tarkoituksella vihjaillen. En osannut odottaa. :) Ihana koru ja vielä ihanampi mies.

Vierailija

Ihailemani chanel ja matka nizzaan ensi kevääksi! Ja en ole käynyt aiemmin siellä eikö olla erityisen rikkaitakaan siksi tämä yllätti. Kuulema synttärilahja on kanssa tässä sit mukana:)

Vierailija

Sain täysin pyytämättä, itse en antanut mitään. Ensimmäinen joulu parisuhteen aikana, ja jo pitkään olimme molemmat puhuneet ettemme kumpikaan ole jouluihmisiä tai kaipaa lahjoja. Noh, poikaystävä oli kuitenkin kääntänyt kelkkansa ja itsekin mainitsi ostaneensa tapojensa vastaisesti mulle lahjan. En jaksa valittaa tai välittää :D Ensi vuonna, jos olemme yhdessä, täytyy varmaan sopia kunnolla että ei lahjoja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat