Titanic juuri nyt. Bongaa epäloogisuudet!
Kristallikruunu kimmelsi valossa, ei levää ollenkaan. Samoin silmälasit.
Kommentit (32)
En jaksa bongailla, mutta täytyyhän se katsoa kun mies niin haluaa.
Rose näytti keskisormea.
Ei todellakaan tuolla aikakaudella tunnettu moista mielenilmausta.
No ei ole epäloogisuus, mutta jestas että on ollut Leonardo komea, samoin Kate Winslett kaunis. Olin 18 v kun elokuva tuli, en muista että olisin kiinnittänyt heidän ulkonäköön tuolloin kauheasti edes huomiota. Vasta näin vanhemmalla iällä huomaa kuinka kauniita nuoret voikaan olla.
Onko Titanicin tapaisia elokuvia muita? Rakastuin. Kaunis elokuva!
Vierailija kirjoitti:
Rose näytti keskisormea.
Tämä on hiertänyt mua aina :)
Vierailija kirjoitti:
Rose näytti keskisormea.
Kiinnitimme mieheni kanssa huomiota samaan ja tarkistimme. Ja eipä ollutkaan asia aivan yksinkertainen:
Jo antiikin Roomassa keskisormen näyttäminen ilmaisi halveksuntaa ja Eurooppaan tapa levisi italialaisten siirtolaisten mukana 1800-luvun lopulla.
Joten fuck you vaan.
T.Rose
Jack suuteli Rosea käteen ja sanoi nähneensä mallia nickelodeonista. Eipä ollut tuolloin televisiota, eikä nickelodeon kanavaa
Vierailija kirjoitti:
No ei ole epäloogisuus, mutta jestas että on ollut Leonardo komea, samoin Kate Winslett kaunis. Olin 18 v kun elokuva tuli, en muista että olisin kiinnittänyt heidän ulkonäköön tuolloin kauheasti edes huomiota. Vasta näin vanhemmalla iällä huomaa kuinka kauniita nuoret voikaan olla.
Kate Winslet on kyllä tässä elokuvassa erittäin kauniina. On hän kyllä edelleenkin kaunis nainen. M34
Vierailija kirjoitti:
Jack suuteli Rosea käteen ja sanoi nähneensä mallia nickelodeonista. Eipä ollut tuolloin televisiota, eikä nickelodeon kanavaa
:D
Itse en näitä leffoisssa huomaa, mutta ilmeisesti jotkut kyttäävät oikein ammatikseen virheitä.
Muistan kun tää tuli niin kävin katsomassa 3 kertaa leffassa :) en jaksa kytätä virheitä..
Hei, ei kai ne elokuvan tekijät ihan tyhmiä oo :D Varmasti ovat tarkistaneet taustat ennen kuin kirjoittavat käsikirjoitukseen ihan mitä sattuu.
The name "Nickelodeon" was first used in 1888 by Austin's Nickelodeon,[2] a dime museum located in Boston, Massachusetts. However, the term was popularized by Harry Davis and John P. Harris, who opened their small storefront theatre with that name on Smithfield Street in Pittsburgh, Pennsylvania, on June 19, 1905. They called it the Nickelodeon, joining "nickel" with the Greek word for an enclosed theater adopted by the 18th-century Odéon in Paris. Although it was not the first theater to show films, in 1919 a news article stated that it was the first theater in the world "devoted exclusively to exhibition of moving picture spectacles"
Minusta on epärealistista, että rakastuivat tulisesti muutamassä päivässä satunnaisesti tapailtuaan. Ei voi tuossa ajassa kovin syvällisiä tunteita kehittyä. Ihastumista toki.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on epärealistista, että rakastuivat tulisesti muutamassä päivässä satunnaisesti tapailtuaan. Ei voi tuossa ajassa kovin syvällisiä tunteita kehittyä. Ihastumista toki.
No kyllä minä nuorena rakastuin tulisesti lomareissulla ja lähin pojan matkaan tämän kotimaahan 5pv tuntemisen jälkeen.. takaisin en heti tullutkaan. Ja olimme 18 ja 21 vuotiaita. ja nyt yhdessä oltu kohta 26 vuotta. Että kyllä se mahdollista on :)
Leffassa kaikista savupiipuista tuli savua vaikka neljäs oli jonkinlainen "ilmastointipiippu" josta ei savua tullut. En osaa tarkemmin selittää, mutta toivottavasti pää pointti tuli selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Leffassa kaikista savupiipuista tuli savua vaikka neljäs oli jonkinlainen "ilmastointipiippu" josta ei savua tullut. En osaa tarkemmin selittää, mutta toivottavasti pää pointti tuli selväksi.
Siitä yhdestä savupiipusta tuli läpinäkyvää "savua" eli ilmaa siinä oli yritetty hakea. Yhdestä piipusta tuli siis eriväristä kuin kolmesta muusta. Ei ihan aidon näköistä höyryä, mutta kuitenkin.
Leolla on poikabänditukka
Siellä sun täällä vilahtelee ysärin lopun vihertävää tehosteväriä, samaa mitä mm. Madonnan Frozenissa samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Onko Leo kasvanut pituutta vielä tuon elokuvan jälkeen?
Titanic on elokuva joka tuskin olisi saanut niin paljon oscareita jos tämä parivaljakko seikkailisi vaikkapa jollain Viking Linella. Näin epäilen.
Terveisin Naispelko22