Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää olla niin ruma, tyhmä, omituinen ja vastenmielinen nainen ettei kukaan mies huoli.

Vierailija
25.12.2015 |

Kun en osaa edes peittää, että olen jotenkin vähän vinksahtanut tai poikkeava. Jotkuthan osaavat ja saavat sitten napattua jonkun miehen edes vähäksi aikaa. Lisäksi suutun ja raivostun todella helposti ihan kenelle tahansa ja olen vähän ilkeä, en tiedä mistä sekin on oire. Vaikka muuten olenkin ujo ja varautunut ja kiltti ja hellä niin silti voin kilahtaa pahasti vaikka kenelle tahansa auktoriteetillekin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan meissä paljon samaaa mutta olen kaunis.

Vierailija
2/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Semminkin kun tiedetään, että naisen vihaisuus/raivoaminen on miehistä seksikästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymishäiriö? Kuulostat mun kaverilta jolla on se.

Vierailija
4/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituiset ja omituisennäköset on parhautta !

Vierailija
5/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan asiallisia kommentteja poistuu... nyt vois kilahtaa mode-auktoriteerille ja olla vähän ilkeä, prkl.

Vierailija
6/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella ottavani aina kyllästyneen näköistä tasapaksua naista, joka puhuu monotonisella äänellä. 

Ehkä olen nainen miehen vaatteissa ja siksi pidän jännänaisista :D

Vierailija
7/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole läski ainakaan kuvauksen mukaan

Vierailija
8/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan melkein samiksia.

Minua lähinnä suututtaa olla ruma, tyhmä, omituinen ja vastenmielinen "mies". Tulee kysyneeksi monesti peilikuvaltaa, että miksi juuri minä olen tällainen. Aina silloin toki hävettääkin kun tekee jotain tyhmää tai sanoo tyhmästi, mutta suuttumus lienee se kuvaavin sana. Hyvin usein on niitä päiviä kun oma naama sieltä peilistä vituttaa enemmän kuin mikään muu maailmassa. Lähinnä noloa ulista rumasta pärstästään kun porukka saa samaan aikaan happoa naamaansa tai menettävät raajojaan räjähdyksissä. Minulla on pienet ongelmat heihin verrattuna, mutta kyseiset ongelmat ovat isoja minulle. Tuntuvat ne minun ulkonäköongelmani olevan ongelmia aika monille naisillekin, että enpähän ole yksin.

Enkä yleensä suutu kovin herkästi, epäilen vähän, että sitten kun suutun niin suutun kunnolla.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
9/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Tinderiä kokeillut? 

Vierailija
10/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, sulle nyt löytyy sopivia vastakappaleita miehistä vaikka millä mitalla. Jotkut saavat suorastaan seisokin, kun posahtelet ja poreilet :D

Vierailija
11/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jollain olla morkkiskrapula.. 😰

Vierailija
12/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan melkein samiksia.

Minua lähinnä suututtaa olla ruma, tyhmä, omituinen ja vastenmielinen "mies". Tulee kysyneeksi monesti peilikuvaltaa, että miksi juuri minä olen tällainen. Aina silloin toki hävettääkin kun tekee jotain tyhmää tai sanoo tyhmästi, mutta suuttumus lienee se kuvaavin sana. Hyvin usein on niitä päiviä kun oma naama sieltä peilistä vituttaa enemmän kuin mikään muu maailmassa. Lähinnä noloa ulista rumasta pärstästään kun porukka saa samaan aikaan happoa naamaansa tai menettävät raajojaan räjähdyksissä. Minulla on pienet ongelmat heihin verrattuna, mutta kyseiset ongelmat ovat isoja minulle. Tuntuvat ne minun ulkonäköongelmani olevan ongelmia aika monille naisillekin, että enpähän ole yksin.

Enkä yleensä suutu kovin herkästi, epäilen vähän, että sitten kun suutun niin suutun kunnolla.

Terveisin Naispelko22

Niin en siis puhunut sunkaltaisista miehistä.. Tarkoitin niitä menestyviä ja suosittuja komeita top 20% miehiä. Sori hirveesti, mutta olen mielummin sinkku kuin alemman tason miehen kanssa.

AP

Vierailija
13/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää siinä on? Mä saan erinomaisia kiksejä ollessani minä ja minunlaiseni. Mä erotun aina massasta ja mut muistetaan kaikkialla. Olen tosi upea tyyppi <3 Tokihan mä olen vähän mulkku mutta mitä sitten? Se oon vaan minä. Sulla on muuten mahdollista käyttää ihmisiä hyväkses minkä kerkeät, esitä haavoittunutta sielua, tai vittuuntunatta ämmää - molemmat saa erinomaisia miehiä ja upeaa seksiä.

Vierailija
14/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella ottavani aina kyllästyneen näköistä tasapaksua naista, joka puhuu monotonisella äänellä. 

Ehkä olen nainen miehen vaatteissa ja siksi pidän jännänaisista :D

Onko joku kuvannut itseään kyllästyneeksi?

Vierailija
15/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan melkein samiksia.

Terveisin Naispelko22

Niin en siis puhunut sunkaltaisista miehistä.. Tarkoitin niitä menestyviä ja suosittuja komeita top 20% miehiä. Sori hirveesti, mutta olen mielummin sinkku kuin alemman tason miehen kanssa.

AP

Mutta jos sä olet ruma tyhmä vastenmielinen ja omituinen, niin miksi sun pitäis saada parhaasta 20% mies? Oletko todella mieluummin ilman miestä, kuin että hyväksyt realiteetit?

Vierailija
16/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aloituksessa luki: ettei kukaan mies huoli. Mut se olikin: ne parhaat ei huoli.

15

Vierailija
17/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan melkein samiksia.

Terveisin Naispelko22

AP

Turha edes kysyä mut kysyn kuitenkin: miks menestynyt top 20% mies ottaisi ruman, tyhmän ja vastenmielisen naisen? Sulle löytyy miehiä aamupäivällä lähiöräkälästä, leipäjonosta tai vaikka sossun aulasta. Ne ovat sinun tasoasi, parempaa et ansaitse.

Vierailija
18/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko seksinpuute syynä kiukkuamiseen. ?  Hankala tilanne jos on kiukkunen niin ei saa seksiä ja toisinpäin.

Vierailija
19/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan melkein samiksia.

Terveisin Naispelko22

AP

Mutta jos sä olet ruma tyhmä vastenmielinen ja omituinen, niin miksi sun pitäis saada parhaasta 20% mies? Oletko todella mieluummin ilman miestä, kuin että hyväksyt realiteetit?

Tuskin oli ap. Älä mene provoon.

Vierailija
20/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulee, että naista joka on kuullut ja kokenut jo vaikka mitä kuraa voi vielä loukata esimerkiksi arvostelemalla ulkonäköä, on väärässä. Sä voit loukata kauniita naisia näin, niitä jotka ei ole sitä kuullut. Mutta nainen joka on edelleen hengissä, vaikka kuullut jatkuvasti ilkeyksiä ulkonäöstään on vahvempi kuin voit kuvitellakkaan. Se syö sut iltapalaksi jos tuut tielle hyppimään. Se syöttää sulle paskansa ja panee sut oksentamaan anteeksipyynnön. Älä vittuile naiselle josta on jo muokattu kävelevä mulkku. Se on itserakas moukka joka ei matele miesten edessä. Se on kokenut henkisen ja fyysisen kidutuksen ja on elävä esimerkki kävelevästä vastalauseesta vallitsevalle kulttuurille. Jos se on henkisesti muutoin kasassa siitä on tullut manipuloiva ja ihmisiä hyväksikäyttävä seuraava Thatcher. Pysy poissa sen tieltä. Tai tule syödyksi UGH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi