Vierailija

pidän seksistä mutta olen hieman estoinen ja epävarma siitä onko seksi kanssani hyvää. Miltä tämä kuulostaa: haluan usein ja paljon, olen siis halukas, pidän eri asennoista, kerron jos tuntuu hyvältä, pidän suuseksistä molemmin päin, nielen mielelläni mieheltä. Yritän olla välillä ohjaksissa ja esim. hyppään ratsastamaan jos siltä tuntuu. Olenko siis hyvä sängyssä?

t. epävarma nainen

Kommentit (8)

Vierailija

Surullista luettavaa ap tekstisi. Seksin pitäisi olla nautintoa varten, eikä kelpaamista varten. Seksuaalisuutta olisi hyvä harjoittaa avioliitossa oman kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
jos sua joku jaksaa useammin kuin pari kertaa nussia niin etköhän ihan kelpo pano ole.

Ei kerro mitään. Monet miehet nussivat ketä tahansa suostuvaa naista epätoivoissaan useammankin kerran.

Ap kuulostaa suorittajalta. Ei kauhean hottia, miehet vaistoaa aika nopeasti naisen epävarmuudesta johtuvan miellyttämishalun ja se on niille turn off.

Vierailija

Miehelle jolla on narsistisia piirteitä on mieltä ylentävää kun toinen tekee ja yrittää.

Sit kun löytää sellaisen kumppanin jonka kanssa on iso henkinen yhteys unohtuu asentojen vaihtelut ym muu ylimääräinen ¨paska¨. Sit voi sanoa että seksuallisuus saa ihan uuden ulottuvuuden.

Ei ole väliä nieleekö vaiko vaihtaa asentoja jne, on vain kaksi ihmistä jotka nauttivat toisestaan, sellaisenaan kuin on. Sanoja ei tarvitse, molemmat on aktiivisia....

Toiselle hyvän tekeminen onkin että saa itse jotain, ilman ajattelua, ilman sanoja tai pyyntöjä.

Suorittaminen katoaa ja unohtuu

nm. sellaisen löytänyt ja voin sanoa et OMG

Vierailija

Vaikutat aivottomalta suorittajalta, josta ei osaa sanoa tykkääkö oikeasti vai esittääkö vain. Olisi varmaan vaikea pitää erektiota yllä tuollaisen kanssa parin vuoden jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat