Vierailija

tuntuu niin oikealta, ajatukset osuu yksiin, seksi täydellistä, toisen suudelmakin vie jalat alta... niin miten voi enää aloittaa uutta suhdetta kenenkään kanssa? Olen yrittänyt treffailla, mutta joka kerta lopputulos on se, että ärsyynnyn ja vertaan jokaista miestä tähän exääni. Onko minun paras vain olla loppuelämäni yksin?

Kommentit (11)

Vierailija

On parempi olla yksin jos et näytä pääsevän asian yli vaan lapsellisesti ärsyynnyt uudesta, eroosi mitenkään vaikuttaneesta miehestä, joka on oma persoonansa ja kokonaisuutensa.

Laitat miehet epäreiluun vertailuasemaan, kukaan uusi mies ei voi olla entisesi klooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Et ole vielä päässyt yli eksästäsi. Suosittelisin seksisuhteita siihen saakka, että alat taas nähdä muut miehet kokonaisvaltaisesti kiinnostavina. Ja muista, että siihenkin on syynsä, että sinä ja eksäsi erositte...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos se eroon päätyi niin ei se nyt niin täydellinen suhde ollut.

Ei tietysti ollutkaan, mutta en osaa olla kenenkään toisenkaan kanssa. Yritän kyllä, mutta ärsyynnyn joka kerta. En pysty ihastumaan kehenkään. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ajatukset osui täydellisesti yksiin, niin miten se on ex? Kuolemako erotti?

Älä viitsi saivarrella. Tarkoitin vain, että hänen kanssa oli helppo keskustella mistä tahansa. Hänen kanssaan oli helppo olla. Mutta nyt se on ohi. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä päässyt yli eksästäsi. Suosittelisin seksisuhteita siihen saakka, että alat taas nähdä muut miehet kokonaisvaltaisesti kiinnostavina. Ja muista, että siihenkin on syynsä, että sinä ja eksäsi erositte...

En pysty nauttimaan seksistä, jos en ole ihastunut. Täytyy varmaan olla jonkun aikaa ihan itsekseen. ap

Vierailija

Feel you. Sama tilanne, ratkaisin sen sillä että olin yksin kunnes pystyin olemaan iloinen exän seurassa taas. Ja välit lämpeni, kainalopaikka taisi tulla takaisin. Ja tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin ennen matseja.

Parisuhdeterapeutti

Kannattaa miettii ihan rauhassa tilannetta...vaik ero tuntuu pahalta ni se on pakko käsitellä kunnolla et voi jatkaa eteenpäi. Sust ehkä nyt tuntuu ettei samanlaista tyyppii voi löytyy mut mä veikkaan ettei tommone unelma-suhde oo niin harvinaine ku sanotaa. Kun sust tuntuu et voisit kohdata eksäs uuestaa iha kaverina ni asia on jo puoliks ratkennu. Sillo sä luultavasti pysyt jo olee luottavaisempi ja avoimempi muitaki miehii kohtaa. Turha kiirehtii, kaikki ajallaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat