Vierailija

Vaikea päätös.

Kommentit (17)

kaikkitietävänuori

Laita vaa, ei siihe kuole...Ellei kyse oo ihastuksesta ja se on varattu. Riippuu tilanteesta kerro enemmä ni voin jopa harkita jakavani mun oman kokemuksen asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ämmät täällä kehottaa vikittelemään varattuja. Tätä se moraalin taso on tänä päivänä. Toivottavasti kusee omille kintuille jonain päivänä.

Vierailija

Laitat tai sitten et laita. Niin helppoa. Protip: Itse en laittaisi, koska se osoittaisi että olen kiinnostunut ja se olisi niin häpeällistä, koska hän ei olisi kuitenkaan kiinnostunut minusta. Jos olisi kiinnostunut niin laittaisi itseä viestiä.

Naiset nyt ryhdistäytykää perkele!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

No tuohan ei pidä paikkaansa. Olin kiinnostunut monestakin naisesta mutten ottanut yhteyttä kun olin kiinnostunut, koska niin monesti aiemmin kun lähestyin olette vastanneet täysin puskista tyyliin "haista vittu" tai naurua että "vittu että oot ruma, kuka sun kanssa haluis olla". Naiset kohtelee 95/100 miehistä kuin paskaa ja silti odottaa, että prinssi täydellinen tulee. Asialliseen lähestymiseen vastaatte haistattamalla vitut ja sitten ihmetellään kun miehet ei lähesty. Hohhoijaa..

Vierailija

Et laita, sensijaan pelaat isotätisi Mairen kanssa Kimbleä ja syöt suklaakonvehteja. Sillävälin tämä tyyppi vetäytyy aviovuoteeseen puolisonsa kanssa. Aamulla heräät ja ymmärrät, että olet liian hyvä ihminen tuhlataksesi aikaa tämän henkilön kanssa ja lähdet kaupungille syömään ja elokuviin. Viereesi istuu elämäsi rakkaus ja hän pyytää sinut lasille läheiseen soittoruokalaan.

Tästä alkaa vuosisadan rakkaustarina, jonka seurauksena syntyy 3 lasta, 18 lastenlasta (joiden joukossa MM-mitalisti uppopallossa ja kirjallisuuden Nobelisti). Avotakka tekee teistä 2054 jouluna 4 aukeman (jos nyt e-lehdessä voi sitä sanaa käyttää) jutun, jossa muistelet tätä minun viestiäni ja sitä, että et koskaan päässyt kiittämään minua henkilökohtaisesti.

M44

Vierailija

Nonii....nyt sitte oikeita neuvoja yhessä paketissa kun näin ristiriitaisia nää aiemmat kommentit on. Jos se tyyppi on antanu sen numeron sulle ja ootte viestitelly ni voit laittaa huoletta viestii, MUTTA jos on jotai ihastumisee liittyvää ni sano se iha face to face...laita vaik eka viestii et haluut nähä tai jotai....ja jos se tyyppi on varattu ja se on onnelline ni mieti et meetkö sekottaa pakkaa. Se on susta itestäs kiinni mihin ratkasuun päädyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä ihmiset päättelee, että ap on laittamassa viestiä varatulle?

Maire (se hölösuu) kertoi...

M44

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.
Kyllä niiltä useimmiten saa kuitenkin. Ja miten se mies tietää onko nainen kiinnostunut jos se ei ota yhteyttä?:o eli ota ap yhteyttä vaan. Kyllä nainen ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut miehestä.

Vierailija

Laita oli varattu tai ei. Nii mäkin tein. Ollaan molemmat varattuja. Voihan viestiä laittaa. Sitähän varten kännykkä on. Ei tarvi nussia heti. Saa sitä viestii laittaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat