Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen joskus nähnyt muutaman siivoajanaisen

Vierailija
25.12.2015 |

Ajattelin damn, hitsi kun ei olisi siivoaja. Tuota haluaisin panna.

Tuleeko teillä koskaan tällaista vastaan? Mies

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustuksena sanottakoon, että olin silloin nuori. Nykyisin ei olisi suhteelle este .. Mies

Vierailija
2/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja ja hyvin kelvannut miehelleni 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*SIIVOOJA

Eipä tässä muuta...

Vierailija
4/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Hienoa työtä teette. Nuorena olin ehkä vain ajattelemattoman hölmö. Mies

Vierailija
5/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaja?

Aloittajalla elämäm koulu käytynä mutta arvatenkin tulot viisi tonnia kuussa, kuten nämä koulupudokkaat aina väittävät.

Vierailija
6/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*SIIVOOJA

Eipä tässä muuta...

Tähti pois.

Vierailija
7/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Hienoa työtä teette. Nuorena olin ehkä vain ajattelemattoman hölmö. Mies

Tai kovasti rahan perään?

Vierailija
8/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaja?

Aloittajalla elämäm koulu käytynä mutta arvatenkin tulot viisi tonnia kuussa, kuten nämä koulupudokkaat aina väittävät.

Eio vaan nelijä.

Vierailija
9/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan kovasti rahan perään. Tarvittavat elämiseen, niin että kaupasta voi ostaa vaikka makkaraa viikonlopuksi tai uudet sohvat. Opiskelijana makoiltiin nimittäin vain pajalla lattialla. Siivoojan esitteleminen nolotti minua nuorena, koska kaikki kaverit olisivat kuitenkin kysyneet minkä alan ihmisestä on kysymys. Nuorena tulee myöskin hölmösti arvioitua ihmisten älykkyyttä ammattien mukaan. 

Mies

Vierailija
10/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jättäisit nämä kastijärjestelmäsi sinne historiankirjoihin, ja tekisit jotain tuottavampaa kuin toisten ihmisten yritteliäs provosointi. 

Vierailija
11/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*SIIVOOJA

Eipä tässä muuta...

Tähti pois.

Ainoastaan ensimmäinen kirjain isolla.

Vierailija
12/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luutarhuri kirjoitti:

Jospa jättäisit nämä kastijärjestelmäsi sinne historiankirjoihin, ja tekisit jotain tuottavampaa kuin toisten ihmisten yritteliäs provosointi. 

Tämä oli lähinnä päinvastainen kirjoitus. Myönsin hölmöilleeni nuorena ja olleeni kiinnostunut muutamasta naisesta, jotka olivat siivoajia. Myöhemmin olen myöskin seurustellut siivoaja naisen kanssa.

Mies

Vierailija
13/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puhutaan laitoshuoltajasta :)

Vierailija
14/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan kovasti rahan perään. Tarvittavat elämiseen, niin että kaupasta voi ostaa vaikka makkaraa viikonlopuksi tai uudet sohvat. Opiskelijana makoiltiin nimittäin vain pajalla lattialla. Siivoojan esitteleminen nolotti minua nuorena, koska kaikki kaverit olisivat kuitenkin kysyneet minkä alan ihmisestä on kysymys. Nuorena tulee myöskin hölmösti arvioitua ihmisten älykkyyttä ammattien mukaan. 

Mies

Kukaan ei omasta mielestään ole kovasti rahan perään. Mutta varsinkin miehillä on usein pakkomielle rahan suhteen.

Eivätkä ihmiset pohjimmiltaan muutu, vanhemmiten vain alkaa tajuta mitä ei kannata sanoa enää ääneen.

Fiksu ihminen myös saattaisi hokstata että provoaloituksella saa klikkauksia, mutta keskustelua on mahdotonta muuttaa asialliseksi jälkeenpäin. Kuten nyt yrität tehdä. Ensivaikutelma ei petä etkä totisesti antanut hyvää ensivaikutelmaa.

Vierailija
15/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole haitannut ammattini. :)

Laitoshuoltaja

Vierailija
16/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään puhutaan laitoshuoltajasta :)

Entäs jos ei ole laitosta (?) 

Vierailija
17/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Kukaan ei omasta mielestään ole kovasti rahan perään. Mutta varsinkin miehillä on usein pakkomielle rahan suhteen.

Eivätkä ihmiset pohjimmiltaan muutu, vanhemmiten vain alkaa tajuta mitä ei kannata sanoa enää ääneen.

Fiksu ihminen myös saattaisi hokstata että provoaloituksella saa klikkauksia, mutta keskustelua on mahdotonta muuttaa asialliseksi jälkeenpäin. Kuten nyt yrität tehdä. Ensivaikutelma ei petä etkä totisesti antanut hyvää ensivaikutelmaa.

Työllä on tarkoitus ja sillä on tarkoitus myös elää omien kykyjen mukaista elämää, vaikka ne kyvyt lahjaa olisivatkin. 

Kyllä minä ainakin muutuin siivoaja naisten suhteen, kuten mainitsin.

En yritä mitään muuttaa, vaan tyylini on kirjoittaa joskus kärkevämmin. Jos siitä ei itse pysty lähtemään keskustelemaan eteenpäin, niin sille en mahda mitään, mutta minulle se ei ole mikään ongelma. 

Kukaan ei ole muuten vastannut kysymykseen, vaan ainoastaan kritisoinut minua. Vikoja on meillä kaikilla. 

Mies

Vierailija
18/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaja? XD

Vierailija
19/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, unohtui vielä mainita, että mielestäni otsikko ei ollut raflaava. Siinähän mainittiin ainoastaan siivoajanainen.

Mies

Vierailija
20/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Url on hassu

Itse itseltään kysyen.

Mies