Vierailija

Ajattelin damn, hitsi kun ei olisi siivoaja. Tuota haluaisin panna.

Tuleeko teillä koskaan tällaista vastaan? Mies

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen siivooja ja hyvin kelvannut miehelleni 😊

Hyvä niin. Hienoa työtä teette. Nuorena olin ehkä vain ajattelemattoman hölmö. Mies

Vierailija

Siivoaja?

Aloittajalla elämäm koulu käytynä mutta arvatenkin tulot viisi tonnia kuussa, kuten nämä koulupudokkaat aina väittävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Hienoa työtä teette. Nuorena olin ehkä vain ajattelemattoman hölmö. Mies

Tai kovasti rahan perään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siivoaja?

Aloittajalla elämäm koulu käytynä mutta arvatenkin tulot viisi tonnia kuussa, kuten nämä koulupudokkaat aina väittävät.

Eio vaan nelijä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan kovasti rahan perään. Tarvittavat elämiseen, niin että kaupasta voi ostaa vaikka makkaraa viikonlopuksi tai uudet sohvat. Opiskelijana makoiltiin nimittäin vain pajalla lattialla. Siivoojan esitteleminen nolotti minua nuorena, koska kaikki kaverit olisivat kuitenkin kysyneet minkä alan ihmisestä on kysymys. Nuorena tulee myöskin hölmösti arvioitua ihmisten älykkyyttä ammattien mukaan. 

Mies

Vierailija

luutarhuri kirjoitti:
Jospa jättäisit nämä kastijärjestelmäsi sinne historiankirjoihin, ja tekisit jotain tuottavampaa kuin toisten ihmisten yritteliäs provosointi. 

Tämä oli lähinnä päinvastainen kirjoitus. Myönsin hölmöilleeni nuorena ja olleeni kiinnostunut muutamasta naisesta, jotka olivat siivoajia. Myöhemmin olen myöskin seurustellut siivoaja naisen kanssa.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan kovasti rahan perään. Tarvittavat elämiseen, niin että kaupasta voi ostaa vaikka makkaraa viikonlopuksi tai uudet sohvat. Opiskelijana makoiltiin nimittäin vain pajalla lattialla. Siivoojan esitteleminen nolotti minua nuorena, koska kaikki kaverit olisivat kuitenkin kysyneet minkä alan ihmisestä on kysymys. Nuorena tulee myöskin hölmösti arvioitua ihmisten älykkyyttä ammattien mukaan. 

Mies

Kukaan ei omasta mielestään ole kovasti rahan perään. Mutta varsinkin miehillä on usein pakkomielle rahan suhteen.

Eivätkä ihmiset pohjimmiltaan muutu, vanhemmiten vain alkaa tajuta mitä ei kannata sanoa enää ääneen.

Fiksu ihminen myös saattaisi hokstata että provoaloituksella saa klikkauksia, mutta keskustelua on mahdotonta muuttaa asialliseksi jälkeenpäin. Kuten nyt yrität tehdä. Ensivaikutelma ei petä etkä totisesti antanut hyvää ensivaikutelmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies

Kukaan ei omasta mielestään ole kovasti rahan perään. Mutta varsinkin miehillä on usein pakkomielle rahan suhteen.

Eivätkä ihmiset pohjimmiltaan muutu, vanhemmiten vain alkaa tajuta mitä ei kannata sanoa enää ääneen.

Fiksu ihminen myös saattaisi hokstata että provoaloituksella saa klikkauksia, mutta keskustelua on mahdotonta muuttaa asialliseksi jälkeenpäin. Kuten nyt yrität tehdä. Ensivaikutelma ei petä etkä totisesti antanut hyvää ensivaikutelmaa.

Työllä on tarkoitus ja sillä on tarkoitus myös elää omien kykyjen mukaista elämää, vaikka ne kyvyt lahjaa olisivatkin. 

Kyllä minä ainakin muutuin siivoaja naisten suhteen, kuten mainitsin.

En yritä mitään muuttaa, vaan tyylini on kirjoittaa joskus kärkevämmin. Jos siitä ei itse pysty lähtemään keskustelemaan eteenpäin, niin sille en mahda mitään, mutta minulle se ei ole mikään ongelma. 

Kukaan ei ole muuten vastannut kysymykseen, vaan ainoastaan kritisoinut minua. Vikoja on meillä kaikilla. 

Mies

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat