Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Moni kertoo usein kuinka oma työ on raskasta niin henkisesti kuin fyysisesti, palkka on huono, työajat mättää, töitä on liikaa jne. Te, ketkä omaatte mielestänne hyvän työn - listataan niitä tänne, ja keskustellaan muuten vaan jos löytyy esim. eriäviä mielipiteitä! Voi halutessaan myös perustella, miksi tykkää työstään.

Mulla itsellä on mielestäni ihana työ lastenhoitajana. Työ on kivaa päivätyötä sisätiloissa, ja välillä ulkoilua. Pidän lapsista, joten rakastan työtäni. Omaan hyvän fyysisen kunnon, joten työ ei ole raskasta. Palkka on nettona 1600, mikä riittää tosi hyvin, sillä minulla ei ole lapsia, lainoja tai autoa.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen terveydenhoitaja. Ensimmäiset vuodet töissä olin sairaanhoitajana sairaalassa, ei ollut mieleistä työtä. Nyt on mukava päivätyö, yleisesti ottaen myös mukavia asiakkaita ja muutenkin ihan kiva ilmapiiri töissä. Palkka tällä hetkellä 2200e, ei ole lapsia, eikä velkaa, joten hyvin passaa.

Vierailija

Olen kätilö, ja työni on todella antoisaa ja tärkeää. Palkka on aika huono (2400 netto) ja työ henkisesti raskasta, mutta pidän siitä silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tradenomi taloushallinnossa. Palkka 2400e. Aika vaativaa työtä ja kovat kielitaitovaatimukset, mutta pidän silti. 

Niin ja odotan palkankorotusta 2600eur.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat