Naapurin koira ajaa meidän kissaa puuhun
Ollaan tästä asiasta tapeltukin, mutta naapurin rakki jahtaa meidän kissan puuhun aina kun se menee naapurin puolelle käymään. Kissa tietysti pelästyy aina kovasti eikä uskalla tulla alas moneen tuntiin. Naapuri siis pitää koiraa vapaana aidatulla pihallaan, ja kissa tykkää käydä pyytämässä heidän pihan ulkoruokinnalta lintuja. Heidän pihallaan on iso omenapuu johon koira ajaa kissan eikä kissa tule alas ennenkuin naapuri kutsuu koiran sisään. Mitä tässä nyt voi tehdä, heidän pihaansahan se on, mutten tiedä miten saisin kissan pysymään poissa kun siellä on ne linnut houkuttimena. Naapurista koko juttu on vain huvittava ja hokee vaan että "mitäs tulee tänne ajettavaksi".
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kissa on taas puussa. Mitta tuli täyteen ja menin naapurin ovelle ja sanoin, että kutsun poliisin jos koiransa tekee jotain kissalleni. Naapuri nauroi minulle päin naamaa ja sulki oven, nyt ei enää avaa. Ei edes kutsunut koiraansa pois että olisin saanut kissan kotiin. Hän ihan tahallaan tekee minulle kiusaa. Mitä poliisi sanoisi tässä tilanteessa? Ap
Käskisi lopettaa provoilun av:lla.
Poliisi sanoo: "Haista paska!" Hei oikeesti, lopeta jo tuo typerä lässyttäminen. Et ole mitenkään hauska jne.
Kissa on taas puussa. Mitta tuli täyteen ja menin naapurin ovelle ja sanoin, että kutsun poliisin jos koiransa tekee jotain kissalleni. Naapuri nauroi minulle päin naamaa ja sulki oven, nyt ei enää avaa. Ei edes kutsunut koiraansa pois että olisin saanut kissan kotiin. Hän ihan tahallaan tekee minulle kiusaa. Mitä poliisi sanoisi tässä tilanteessa? Ap