Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suus***sin jälkeen, miten "toimit"?

Vierailija
25.12.2015 |

Eli jos teet miehelle suukivaa niin pesetkö suusi ja huulesi/kasvosi sen jälkeen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sylkemään mällit pois ( en juokse :D) ja virutan suun. Ei iso asia.

Vierailija
2/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole tullut mieleenkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielemätön nainen ei ole vaimomateriaalia.

Vierailija
4/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielen ja hörppään vettä jos lasi on lähettyvillä. jos on mennyt naamalle käyn phuuhtaisemassa pois.

Vierailija
5/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen huuhtonut jos oikein polttelee nielemisen jälkeen, yleensä ei tarvitse. Juon kyllä vettä sitten jossain vaiheessa.

Vierailija
6/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielemätön nainen ei ole vaimomateriaalia.

Loppuun asti voi ottaa muutenkin kuin nielemällä, ei mikään kriteeri mulle. Saa kait tähän kertoa mitä itse teen oraalin jälkeen? Menen tupakalle kun muija nukahtaa hetkessä hoidon jälkeen. Pikkusen mä olen kateellinen naisille kun voivat saada monta kertaa peräkkäin.

Vierailija
7/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen sylkemään mällit pois ( en juokse :D) ja virutan suun. Ei iso asia.

Mitä suun venyttäminen auttaa?

Vierailija
8/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen huuhtonut jos oikein polttelee nielemisen jälkeen, yleensä ei tarvitse. Juon kyllä vettä sitten jossain vaiheessa.

Polttelee? :O Mitä tauteja teidän seksikumppaneillanne on, jos oikein polttelemaan alkaa? Itse olen kyllä niellyt monestikin, enkä muista mitään poltteluja.

Vierailija
9/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitenkään arvostele tai mitään vaan aidosti hämmästelen: jos spermaa ei voi niellä, miten sitä voi pyöritellä ja säilyttää suussa kunnes pääsee lavuaarille sylkäisemään? nielaisemalla se oman logiikkani mukaan on kerralla pois ja hoidettu, enemmän etoisi pyöritellä sitä pidempään suussa. mikä nielaisussa on ongelma?

Vierailija
10/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä loppuun asti. Sen jälkeen nussitaan,

Vierailija
11/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mitenkään arvostele tai mitään vaan aidosti hämmästelen: jos spermaa ei voi niellä, miten sitä voi pyöritellä ja säilyttää suussa kunnes pääsee lavuaarille sylkäisemään? nielaisemalla se oman logiikkani mukaan on kerralla pois ja hoidettu, enemmän etoisi pyöritellä sitä pidempään suussa. mikä nielaisussa on ongelma?

Jos se vaikka pyrkii takaisin ylös. Minä en tykkää lastissa suussa, tuntuu niljaiselle. Enkä halua pestä hammasharjalla koska sitten se nilja (ei kirjaimellisesti) on myös siinä.

Vierailija
12/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niele, koska vihaan sperman makua. Koskaan se ei ole edes neutraalille maistunut! Enkä pyörittele sitä suussa, vaan kun mies on lauennut ja lasti on suussa niin menen vain lavuaarille ja valutan sen pois suusta ja hörppään vettä suuhun viruttaakseni loputkin pois. En vain voi niellä kauheiden kokemusten vuoksi ja vihaan sitä suolaisuutta jos nielaisen (kurkussa). Plus miehille on ollut aivan sama mitä heidän spermallaan teen kun loppuun asti ovat päässeet :D mitä merkitystä sillä muutenkaan on nielaiseeko vai ei :D

Terv 1

Vierailija
13/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee sitä loppuun asti. Sen jälkeen nussitaan,

Sama.

Vierailija
14/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pesen *****, sitten laitan ***** ***** ja lopuksi vielä *****. Ei ***** tulehdukset vaivaa.

ps. eikö tämä kuuluisi *****-alueelle?

Vierailija
15/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen, nuolen suupieleni ja pussaan miestä. Sitten katsotaan telkkaria.

Vierailija
16/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan anna miehen laueta suuhun, joten ei tarvitse mitään toimenpiteitä tehdä suihinoton jälkeen.

Vierailija
17/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osan nielen ja osa valuu päälle ja sitten jatketaan touhuja. 

Suihkuun menen sitten kaiken hommaamisen jälkeen. 

Pelkkää suihinottoa harrastan suihkussa tai saunoessa, että siinähän kaikki peseytyy samalla.

Vierailija
18/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen, sanon nam, ihanan makuista ja kiitän, sitten kaivaudun miehen kainaloon.

Vierailija
19/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielen, nuolen suupieleni ja pussaan miestä. Sitten katsotaan telkkaria.

Sama! :D

Vierailija
20/33 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tosissaan, mitä merkitystä sillä on nieleekö sperman vai ei? Ja nyt ei ajatella sitä "helppoutta" kun nielee, vaan mikä siinä on muka niin tärkeää? Samahan se on sylkeä pois kun jos lasti päästettäisiin tisseille ja sekin virutetaan pois...