Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin vaimolleni unelmalahjan

Vierailija
25.12.2015 |

Olen suoraansanottuna taivaallinen rakastelija. Tätä mieltä on myös vaimoni. Mottoni on harvoin, mutta täydellistä. Niinpä kerrat jääkin noin 2-3 kuukaudessa. Se on toki vaimoni mielestä melko vähän, mutta hän on tyytyväinen niihin harvoihin kertoihin, koska silloin rakastelu on aina hänen mielestään täydellistä.

Niinpä päätinkin antaa vaimolleni elämänsä lahjan. Annoin hänelle viisi vapaavalintaista rakastelukertaa hänen itsensä valitsemana ajankohtana ja hänen itsensä valitsemalla tavalla. Vaimoni oli niin onnesta mykkyrällä lahjastani, että halusi heti tänään käyttää niistä ensimmäisen, eli kohta mennään :)

Mitäpä sanotte, voiko enää vaimoaan paremmin huomioida?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tämä kirjoitus oli niin järkyttävän itserakas että sun on pakko asua Porvoossa...

Vierailija
2/6 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aloittajalla vähäiset halut. Kukaan ei usko että noin vähällä innolla olisit taitava. Olkoon vaikka omakehua mutta mun jäljiltä muija ei pääse sängystä. Saa aina kun haluaa ja useiten siksi kun itse haluan. Jos ei nyt joka päivä niin vähintään joka toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oisin varmaan loukkaantunut jostain säälipanokortista. Mutta hyvä jos vaimosi tykkäsi.

Vierailija
4/6 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea! Voi kun se vaimo olisi antanut sinulle lahjakortin, jossa lupaa vuoden aikana tehdä sinulle 5 ateriaa. Loput saat tehdä itse

Vierailija
5/6 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikosta arvasin, mitä on tulossa…:)

Vierailija
6/6 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa aloittajalla vähäiset halut. Kukaan ei usko että noin vähällä innolla olisit taitava. Olkoon vaikka omakehua mutta mun jäljiltä muija ei pääse sängystä. Saa aina kun haluaa ja useiten siksi kun itse haluan. Jos ei nyt joka päivä niin vähintään joka toinen.

Eihän aloittaja kertonut omasta innostaan mitään. Kertoi vain heidän yhteisten rakastelukertojen määrän. Saattaahan olla, että mies harjoittelee erittäinkin ahkerasti rakastelutaitojaan erinäisten sparraajien kanssa, sillä kyllä kait noin täydellisen rakastajan täytyy pitää itsensä hyvässä rakastelukondiksessa säännöllisellä harjoittelulla ;)