Vierailija

http://kaakkimus.blogspot.fi/2015/12/oi-joulu-joka-saat-suomalaisten-paa...
On valitettavaa että suomalaiset äidit eivät osaa olla äitejä edes jouluna. tällaisilta sadistisilta ihmispaskoilta kuuluu lapset ottaa pois

Kommentit (12)

Vierailija

Siis ei mun mielestä joulu oo sitä varten että kersoille roudataan 500€ edestä muovikrääsää ja sit ne kiukuttelee ku ei tullukkaan sitä tablettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olipas H*LVETIN huonosti kirjoitettua tekstiä, että ei sitä pystynyt loppuun asti lukemaan. Tuokin äidinkielen tunnit skipannut äityli voisi lahjoittaa itselleen aikuisopistolla muutamat oikeinkirjoitusharjoitukset. Vahvasti elämäm kolu* haisee tuossa bloggauksessa.

*tarkoituksella väärin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten kun mulle joku kertoisi että kuka on tuo Hippunippu kun en ole koskaan kuullutkaan

t:Ap

Kerro sinä ekana, että etkö siis ole tuon blogin pitäjä, johon linkkasit? Ja jos et ole, niin kuka se sadisti on? Se bloggaaja vai joku muu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tuon blogin pitäjä jonka linkkasin ja sadisteja on ne äidit jotka eivät osta kuin muutaman lahjan lapselleen/lapsilleen

Just. Ei mulla muuta. Harmi, etten voi peruuttaa klikkausta blogiisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa seiska
Yhtä mahtava klisee kuin se perustelu, että "näin tää nyt vaan menee". :D

Vierailija

Meidän naapurissa asuu tällaine ekoperhe, joka ei osta lapsille jouluksi lahjoja. Arvatkaa vaan, onko ne aamusta asti olleet pyrkimässä tänne leikkimään meidän lasten lahjoilla. Melkein säälitti kun  oli pakko sanoa, että meillä on mummi ja ukki käymässä, lapset ei nyt leiki kavereitten kanssa.

Vierailija

Mielestäsi siis äitiys ja vanhemmuus on sitä, että ostaa mahdollisimman paljon krääsää lapsilleen? No, näkemys se on tuokin...

Vierailija

Kympille.

toi tunne on niin tuttu. Meillä asui lapsuuden kodin naapurissa joku lestadiolais ekohippi perhe ja joulupäivänä ne oli meille änkeämässä leikkimään.

Nyt aikuisena on surku noita lapsia kohtaan.

t:Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat