Vierailija

Onko joulu teille raitis juhla vai onko tapana juoda alkoholia humaltumiseen asti?

Minulle joulun vietto on aikaa läheisten kanssa selvinpäin. Lapsuuden jouluista on jäänyt lämpimiä muistoja ja olen kiitollinen siitä että vanhempani eivät olleet koskaan humalassa jouluna.

Minä lähdin viettämään joulua vanhemmilleni ja mies lähti baariin. Jotenkin surullinen olo kieltämättä mutta ei haittaa niin paljon kun ei tarvitse katsella sitä örveltämistä. :(
Mites teillä?

Kommentit (5)

Vierailija

Anteeksi että valitan mutta on jotenkin niin pettynyt olo.
Onko liikaa pyydetty että saisin edes tämän yhden päivän vuodesta olla rauhassa ja ilman ahdistusta?

En jaksa ottaa mitään yhteyttä mieheen koska olen lähes 100% varma että hän on kännissä tänäänkin. Ehkä myös huomenna. Enkä tiedä edes missä. Luojan kiitos meillä ei ole lapsia (lasten kannalta hyvä asia).

Ap

Vierailija

Ei raitis eikä känniä, vaan siltä väliltä. Join eilen muutaman lasin viiniä. Yhden ruuan kanssa ja kaksi siinä illan aikana.

Eikö mies ollut tervetullut vanhemmillesi, vai eikö hän vain halunnut lähteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Normaalit juomatavat

Miten olisi sivistynyt lasillinen? Kyllä, sellaista meillä. Ajokunnossa ja hui hirveää, JOKA joulunpäivä juodaan. Siis ruuan kanssa lasilliset. Lapsuudenkodista tuttua. Kenelläkään läheisellä ei ole alkoholiongelmaa; kukaan ei ole juoppo eikä absolutisti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat