Katselen aina samaa tv-sarjaa. Olenko jotenkin outo?
Katselen siis koneelta aina samaa sarjaa, olen jotenkin kiintynyt siihen. Luulen, että olen hirveän turvallisuushakuinen ja nämä sarjan tutut ihmiset ja tapahtumat rauhoittavat. En halua alkaa katsomaan uutta sarjaa, koska uudessa tuntuu olevan "liikaa virikkeitä". Mitä mieltä?
Kommentit (5)
En katsele 24/7 Gilmoren tyttöjä, nekin on kyllä nähty moneen kertaan :) olen kai luonut uuden merkityksen sanalle "sarjamonogamisti". Katson yhden sarjan aina niin loppuun, että en jaksa enää samoja jaksoja, kunnes siirryn seuraavaan. Ap
Katselen minäkin yhtä sarjaa aina kun oma elämä alkaa tuntua liian sekavalta tai stressaavalta. Ne tutut hahmot ja tapahtumat rauhoittavat kummasti.
Gilmoren tyttöjä voi katsoa uudestaan ja uudestaan, kunhan pitää aina muutaman vuoden tauon. :) Joistakin sarjoista tulee kotoisa olo, kuten Frazier. En minä pidä sitä pahana.
Minulta ei ole jäänyt yksikään osa CSI:tä tai Housea tai Murdochia katsomatta, mutta en silti pidä itseäni omituisena. Siinä kohtaa menee raja, että kuvittelee kaikkien muiden tietävän, kuka on Agnes tai Aamu tai Missy jne. tai että millaisia nuo roolihahmot ovat (tai luulee heidän olevan oikeita ihmisiä) tai millaisia juonenkäänteitä sarjassa on tai että koko sarja ylipäänsä on olemassa. Jos ei osaa puhua mistään muusta kuin sarjasta, se on liikaa.
Saahan ihmisellä lempisarjoja olla :) Ellet nyt aivan kaikkea aikaasi tuijota vaikka Gilmoren tyttöjä... Minäkin olen katsonut vaikka Ylpeys ja ennakkoluulo-sarjan monta kertaa vuosien varrella.