Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

A. itse tai kumppanisi tekemiä
B.anopin tai apen tekemiä
C.äitisi tai isäsi tekemiä
D.muun sukulaisen tekemiä
E.lämmitin eineksiä

Itse tein lähes kaikki ruuat itse.

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Suurimmaksi osaksi valmiita mutta en välttämättä sanoisi esim. juustoja, kalakauppiaalta ostettuja tuotteita eineksiksi, mukana niin itsetehtyä kuin niitä eineksiäkin.

Vierailija

itse graavasin lohen, tein punajuuri-auralaatikon, kastikkeen, paistoin kinkun, tein suolaiset ja makeat tuulihatut, ja rosollin kastikkeen. Toinen poika teki porkkana - ja lanttulaatikon ja toinen leipoi torttuja. Mies teki perunamuusin ja hoiti kaiken tiskauksen. Savustettu lohi, rosolli, lämminsavupyöröpaisti ja muuta pientä ostettiin valmiina.

Vierailija

Saarioisten ruokaa hyvällä omallatunnolla. Piparit tein alusta asti itse, paistoin aattona päivällä. Kun tulee aatonaattona klo 19 jälkeen työmatkalta, ei paljon innosta rueta itse väsäämään mitään. Siivouksessa oli tarpeeksi. Taisin tehdä aloituksen tästä, hyvin meni. Siivosimme aiemmin valmiiksi isoimmat, ostimme eineksiä, kinkun laittoi nuori uuniin ja pojat olivat käyneet loput kauppaostokset. Piparitaikinan tein itse ja iltapäivällä eilen vasta paistoimme ne. Toki siivoamista oli sitten vielä, perussiivousta. 

Vierailija

Itse tein....tänävuonna kaiken paitsi ipana leipoi piparit kaupan taikinasta. Oon ollut koko joulukuun kotona ja mies töissä vielä 23. päivä, joten ihan ok työnjako.
Tavallisena arkena mies kylläkin tekee kotitöitä enemmän kuin minä.

Minääitseeee

Kaiken tein itse. Kirnusin voin ja kinkku omasta luomupossusta. Luumuja en tehnyt itse vaan kävin pikaisesti päiväreissulla itse keräämässä. Glögin tein itse. Oletko pohjalaanen itse itse ihminen vain muuten vain hankala pätijäihminen?

Vierailija

Tein itse kaiken. Ei mitään pisteiden keräämistä, mutta en vain tykkää valmisruuista enkä ylipäätään muiden tekemistä ruuista. Saa omaan makuun sopivaa kun tekee itse!
Nimim. Viisi lasta ja äiti

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat