Vierailija

En viitsi tunnistettavuussyistä kertoa mitä se sisälsi, erilaisia käyttö- ja koriste-esineitä siinä oli n. 40 euron arvosta. Olen köyhä ja kaveri ei myöskään ole rikas. Lapsia molemmilla. Osaatteko sanoa miksi ihminen käyttäytyy näin? Tietää kyllä elämäntilanteeni. Emme ole olleet kovin paljon yhteydessä viime aikoina. Tuntuu että ystävyyttä pakotetaan ja teeskennellään tällä tavalla. Ajattelin itse antaa oman (köyhän) lahjani kun seuraavaksi kun nähdään ja sitten ensi vuonna sanoa ajoissa, että en osta aikuisille lahjoja.

Kommentit (7)

Vierailija

Mikset vaan voi ottaa lahjaa vastaan ja ilahtua siitä?  Miksi analysoit sitä niin kovasti?. Joskus lahja on vaan lahja ja lahjan antaminenkin -ainakin itseäni-ilahduttaa.

Vierailija

Niin joo, kai mua vaan ahdisti että oma lahja on taas huonompi. Toivotaan että kaveri tosiaan nautti lahjan antamisesta. On kyllä jouluihminen. En siis hänelle toki valittaisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi ajattelet ensimmäisenä pahaa? Voihan olla niin, että kaverisi on ihan vilpittömästi ajatellut sinun ilahtuvan lahjasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vittu eniten ärsyttää ihmiset jotka pitää omia lahjoja huonompana kun muiden.. en ymmärrä
Useammat ajattelee just toisinpäin. "minä sentään annoin kuun taivaalta ja toinen vaan tuollaisen surkean, pienen, halvan...."

Vierailija

Jos kaverisi katsoo olevansa varakkaampi kuin sinä ja hänellä on siten varaa antaa sinulle.
Ainakin itse annan lahjoja omien tulojeni mukaan, en saajan tulojen. Saatan antaa enemmän jouluna jos tiedän että toisella ei ole varaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat