Vierailija

ikäänkuin kertaluonteisesti vai auttaako paremmin vaikkapa viikon kuluessa, siis mitä pidempään lääkettä otetaan?
Lepopulssin laskuun siis saatu.

Kommentit (20)

Vierailija

Kun söin beetasalpaajia (paniikkihäiriö, söin "tarpeen mukaan", en säännöllisesti), ne alkoivat vaikuttaa noin puolessa tunnissa. Kun tämän oppi, tabletti alkoi "vaikuttaa" saman tien, kun tiesin, että noin puolessa tunnissa on parempi olo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sivuvaikutusten perusteella arvioisin, että vaikutus alkaa noin 20 minuutin päästä ja kestää siinä 8 tuntia. Reilut viisi vuotta olen noita syönyt aamuin illoin.

Vierailija

Joo kyllä sen pitää auttaa kertaluontoisesti. Riippuu annostuksesta ja verenpaineesta, mutt siis usein niitä saa ottaa toisenkin jos eka ei auta. Kyllä sen 1/2 tunnissa huomaa, auttaako.

Vierailija

Hei, kiitos. Mulla on Bisoprolol 2,5 mg, kerran päivässä 1 tabletti. Nyt muutama päivä käyttöä, ei auta kovinkaan paljon. Lepopulssini on 110-120 välillä. ap

Vierailija

Mulla on ollut Propral 10 mg ja 40 mg. 10 ei kyllä tunnu missään, 40 jo auttaakin. Kilpirauhasen liikatoiminnan aiheuttamiin rytmihäiriöihin ja korkeaan pulssiin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Propral 10 mg ja 40 mg. 10 ei kyllä tunnu missään, 40 jo auttaakin. Kilpirauhasen liikatoiminnan aiheuttamiin rytmihäiriöihin ja korkeaan pulssiin

Kiitos! Eli tuo mun annostus on tosi pieni. Ja sama syy kuin sullakin, Tyrazol mennyt vasta kaksi päivää. Vapina on hirveä, ei yhtään auta tuo annostus, yölläkin herään vapinaan. Kiitos sulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Eli tuo mun annostus on tosi pieni. Ja sama syy kuin sullakin, Tyrazol mennyt vasta kaksi päivää. Vapina on hirveä, ei yhtään auta tuo annostus, yölläkin herään vapinaan. Kiitos sulle.

En tiedä onko jotain eroa tuossa sun lääkkeessä ja propralissa. Kannattaa vähän googlettaa vastaavuuksia. Oletko jo liittynyt kilpirauhasen liikatoiminta-ryhmään facessa? Siellä on paljon tietoa! Tsemppiä, kahden viikon päästä tyrazolin aloituksesta mulla helpotti oireet.

Vierailija

Toimii heti, noin puolen tunnin kuluessa jo mulla vaikuttaa. Jotkut sanovat että tuntia ennen pitää ottaa. Itsellä Propral 10 mg esiintymistä varten. Yleensä otan 1,5 kpl tunnilla viittaamista tai palaveria varten ja 2 kpl suoraa esiintymistä varten. Ehdottomasti suosittelen. Nykyään olen selvinnyt jo monesta tilanteesta kokonaan ns. luomuna ilman beetasalpaajaa, kun olen Proplalilla saanut kehon ja aivot totutettua siihen, että ei tarvitse reagoida sairaalloisesti. Itsellä pahanlaatuinen esiintymisjännitys puhkesi jokapäiväisen, kroonisesti äärimmäisen stressaavan esiintymistyön vaikutuksesta. Olen jo vuosia kärsinyt asiasta, vajaa vuoden käyttänyt Propralia ja nyt pikkuhiljaa alkaa tuntua, että etenen normaaliutta kohti.

Vierailija

Kiitos taas! En yhtään tiedä tuosta lääkkeen vastaavuudesta. Lääkäri soittaa parin viikon kuluttua, täytyy kysyä, josko annostusta voisi nostaa. Tai sitten jos Tyraxol auttaisi oireisiin jo tuossa vaiheessa. Helpottavaa kuulla, jos näistä oireista pääsisi joskus eroon. Jatkuva hikikin, käyn kerran tunnissa seisoskelemassa ulkona, tulispa kovat pakkaset!

Vierailija

Kyllä ottaisin itse ainakin tuplana tuon sun lääkkeen. Katsoin että vahvuuksia on monia. Muutenhan sulla kohta sydän tilttaa! Mulla oli kanssa varsinkin yöhikoilua, tosi inhottavaa. Tää on ihan hanurista tää sairaus! Nyt vajaatoiminnalla sitten...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaisin itse ainakin tuplana tuon sun lääkkeen. Katsoin että vahvuuksia on monia. Muutenhan sulla kohta sydän tilttaa! Mulla oli kanssa varsinkin yöhikoilua, tosi inhottavaa. Tää on ihan hanurista tää sairaus! Nyt vajaatoiminnalla sitten...

Mä tässä mietiskelen, uskaltasiko ottaa vaikka 5 mg.. Mitenköhän toi verenpaine, joku mainitsi verenpaineesta jotain, mulla on alhainen, yläpaine 105-115, alapaine 60-65..? Laskeeko verenpainetta tuo beetasalpaaja? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun söin beetasalpaajia (paniikkihäiriö, söin "tarpeen mukaan", en säännöllisesti), ne alkoivat vaikuttaa noin puolessa tunnissa. Kun tämän oppi, tabletti alkoi "vaikuttaa" saman tien, kun tiesin, että noin puolessa tunnissa on parempi olo. 
Just näin. Psykologista vaikutusta ei kannata aliarvioida. Mieltä huojentaa jo tieto siitä, että mukana on aina lääkkeitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
laskee ainakin tuo propral verenpainetta. Sun lääkkeestä en kyllä tiedä.

se toinen kilpparivammainen

Ok, kiitos. Ehkä mä kärvistelen tän pari viikkoa lääkärin soittoaikaan asti.. 

Vierailija

Mikään tabletti ei vaikuta ihan heti vaan vasta vajaan puolen tunnin sisällä. Sen pitää imeytyä ruoansulatuksesta verenkiertoon ennen vaikutusta. Tai no kurkkutabletit voi vaikuttaa mutta ne puuduttaakin kurkun siinä kun niitä sulatellaan suussa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toimii heti, noin puolen tunnin kuluessa jo mulla vaikuttaa. Jotkut sanovat että tuntia ennen pitää ottaa. Itsellä Propral 10 mg esiintymistä varten. Yleensä otan 1,5 kpl tunnilla viittaamista tai palaveria varten ja 2 kpl suoraa esiintymistä varten. Ehdottomasti suosittelen. Nykyään olen selvinnyt jo monesta tilanteesta kokonaan ns. luomuna ilman beetasalpaajaa, kun olen Proplalilla saanut kehon ja aivot totutettua siihen, että ei tarvitse reagoida sairaalloisesti. Itsellä pahanlaatuinen esiintymisjännitys puhkesi jokapäiväisen, kroonisesti äärimmäisen stressaavan esiintymistyön vaikutuksesta. Olen jo vuosia kärsinyt asiasta, vajaa vuoden käyttänyt Propralia ja nyt pikkuhiljaa alkaa tuntua, että etenen normaaliutta kohti.

Kohtalotoveri!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat