Vierailija

Olen huomannut, että kauniit (ainakin itseään vastustamattomina pitävät) naiset muuttuvat koppaviksi kun heitä kohtelee samalla ystävällisyydellä kun kaikkia muitakin. Tulkitsevatko he jokaisen hymyn iskuyritykseksi? Itse olen kaikkia kohtaan kohtelia, mutta kauniit naiset jätän vähälle huomiolle. Jos he itse haluavat ottaa kontaktia, sen sallin kyllä.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole mikään missi, mutta ihan mukiinmenevä. Olen kaikille ystävällinen ja mukava. Mutta eräs päivä baarissa joku mies yuli kysymään tulenko tanssimaan, vastasin en ja hymyilin (en siis mitenkään vittuillut), mies otti nokkiinsa kieltävästä vastauksesta. En tiedä miten näihin tulisi suhtautua.

Vierailija

Olen huomannut että jotkut miehet luulevat tekevänsä vaikutuksen sillä, kun vähän tölväisevät esim. naisen ulkonäköä. En tiedä muista mutta minuun ei tämä kikka tepsi. Muutun silloin takuuvarmasti koppavaksi ja välinpitämättömäksi.

Minut hurmataan hyvällä käytöksellä, mutta jos kemiat ei muuten kohtaa, niin ei pelkät hyvät käytöstavat silloin auta. Ei miehetkään ihan kenestä vaan naisesta kiinnostu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat