Vierailija

Oletteko oman perheen kesken? Yksin? Ystävän kanssa? Anoppilassa? Mummolassa koko suvun kanssa? Vai jotenkin muuten, miten?

Kommentit (9)

Fffff

3 hengen perhe isä, äiti ja lapsi. Äidin isä kävi iltapäivällä pari tuntia kylässä syömässä ja joulupukin käynnin ja kahvittelun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nyt ollaan kotona kaksin. Päivällä käytiin mun vanhempien luona jouluaterialla, oltiin siis neljästään. Huomenna tulevat mun lapset ja niiden puolisot, jolloin meitä on kuusi. Aatonaattona olivat miehen lapset puolisoineen ja lapsineen, silloin meitä oli 12.

Vierailija

Mies ja minä sekä kolme yhteistä lastamme. Tällä kokoonpanolla tämä on jo kuudes joulu putkeen ja ihan parasta!! Omat aikataulut ja syömiset.

Vierailija

Oman perheen (2 aikuista ja 3 lasta) lisäksi meillä oli miehen vanhemmat, miehen kummisetä ja yksi yksin asuva ystävä. Kutsuttiin myös miehen sisko ja hänen lapsensa, mutta menivät tänä vuonna toiseen paikkaan. Hyvä ja rento meininki. Tehtiin anopin kanssa ruuat ja ystävä+mieheni kummisetä toivat myös jouluista syötävää ja juotavaa.

Vierailija

Vain minä, mies ja yhteinen teinimme. Emme vieraile jouluna missään.Ensi viikolla lapsemme vierailee ainoiden elävien isovanhempiensa luona (minun vanhemmat), missä kävin eilen vaihtamassa joululahjoja. Välimatkaa noin 250 km. Miehen aikuinen poika saattaa käydä kylässä jonakin päivänä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat