Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tapasin tässä viime aikoina yhden todella mukavan ja leppoisan miehen.Meillä juttu loisti hyvin, paitsi meillä on vähän mielipiteet terveellisestä ruuasta. Uusi tuttavuus tykkää roskaruuasta ja syökin sitä oikein urakalla. Se näkyy hyvin sen vatsassa. Minä taas rakastan ylikaiken terveellistä ruokaa ja harrastan saleilua paljon. Vaadin myös tulevalta kumppanilta terveellistä elämäntapaa, hyvä ulkonäkö on kaiken A ja O. Muutenkin pitää juttu luistaa. Mutta tämä mies on kaiken vasta kohta. Painaa varmaan yli sata kiloa, käy mäkkärissä joka päivä eikä edes kuntoile. Olutkin maistuu sitäkin enemmän. Muuten kyllä kaikki kemiat pelaa hyvin!

Naiset ja miehet auttakaa! Mitä teen? Tuhlaanko aikaa tähän jätkään?

Kommentit (19)

Vierailija

Jos muuten olet kiinnostunut ja hän kanssa, niin miksei kannattaisi. Yksin elävälle miehelle voi olla liian helppo ratkaisu syödä liian usein roskaruokaa, eli sinä voisit laittaa hänelle herkullisia ja järkevämpiä ruokia, mutta toisaalta sä taas kuulostat sieltä toisesta ääripäästä kotoisin olevalta... rasitteelta. Ehkä teistä kahdesta hioutuu kuitenkin yhdessä ollessanne molempien överit osat pois? Miehen olisi ihan terveytensä puolesta syytä katsoa edes hieman niitä ruoka- ja juomatottumuksiaan uudelleen, mutta sinä taasen vaikutat siltä että terve elämä on himosi ja uskontosi, mikä on vähintäänkin yhtä iso rasite kuin jos toinen ei koskaan liiku ja painaa pian 159 kg.

Jos olette järkeviä ja joustavia ja ennen kaikkea haluatte olla yhdessä, niin ihan hyvä siitä silti voi tulla. Se muuten kun sulle ulkonäkö on kaiken a ja o... Onhan sillä jotain väliä, mutta ei se kuule todellakaan ole kaiken a ja o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

"Hyvä ulkonäkö on kaiken A ja O" jos olisin tuo mies niin juoksisin ja aikas helvetin lujaa, niin lujaa kuin lihavista jaloista lähtisi. Ja vastaus AP:lle, ei kannata edes yrittää, koska kuten itsekin totesit niin ulkonäkö on sinulle tärkein ja kyseisen miehen ulkonäkö ei tule miellyttämään sinua pitkään aikaan.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Mutta kun tarkoitus on oppiakin elämässä matkan varrella, niin tuossahan aloittajalla voisi olla tilaisuus yhteen sellaiseen oppimismatkaan. Ehkä aloittajasta tulisi vähemmän (yltiö)pinnallinen tuon kyseisen miehen kanssa, jos vain rakkautta on. Älkää siis olko heti ihan noin jyrkkiä hänelle. Moni on näinä aikoinamme aloittajan kaltainen, tämä aika tekee sen joillekin ilmeisen helposti ja luulisin että nuoremmassa polvessa etenkin on niin, joten jos ei ole ollut intoa tai aikaa ja seuraa pohdiskella syvällisempiä ja kehittyä henkisesti, niin ihminen voi olla vähän turhankin pinnallinen. Se on ikävää eikä houkuta itseänikään kovin paljon edes ajatuksen tasolla, mutta ei se silti tarkoita etteikö yksilössä olisi kehityskykyä tai että ihminen olisi jotenkin aivan paha. 2

Vierailija

Emmä mielellään jaksa mitään läskiä katella. Johan siinä menee himotki pois sekunnissa!

Mutta muuten oli kyllä 10+ luonne. Kunnon herrasmies. Avasi auton oven, vei syömään kalliiseen ravintolaan, toi ruusuja ja antoi pienen lahjan. Se oli semmoinen sydän koru mikä roikkuu tuossa kaapin päällä.

Harmittaa hieman kun se tekstailee ja laittelee ihania viestejä minulle. Mutta ne läskit tässä häiritsee enemmän :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Emmä mielellään jaksa mitään läskiä katella. Johan siinä menee himotki pois sekunnissa!

Mutta muuten oli kyllä 10+ luonne. Kunnon herrasmies. Avasi auton oven, vei syömään kalliiseen ravintolaan, toi ruusuja ja antoi pienen lahjan. Se oli semmoinen sydän koru mikä roikkuu tuossa kaapin päällä.

Harmittaa hieman kun se tekstailee ja laittelee ihania viestejä minulle. Mutta ne läskit tässä häiritsee enemmän :(

T.ap

Vierailija

Toivottavasti tämä tuttavasi näkee kirjoituksesi ja toteaa, että hyvä kirjoitustaito on hänelle kaiken A ja O...

Sissus miten huonoa kieltä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö on kaiken A jaO? Hyi helvetti.

Millähän perusteella mies on ap:n valinnut? Ulkonäön, arvelen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jätä sitten mies selkeästi ja jo alussa rauhaan, kun kerran puhut hänestä noin rumasti ja nimittelet läskiksi. :( 2

Läski nyt on aina läski. Et sä siitä pääse yli etkä ympäri. Kylmä totuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jätä sitten mies selkeästi ja jo alussa rauhaan, kun kerran puhut hänestä noin rumasti ja nimittelet läskiksi. :( 2

Ja sinun tapauksessa suustaan törkeä nyt on aina suustaan törkeä. Asiat voi aina sanoa nätimminkin, jos ylipäätään on edes pakko sanoa.

Vierailija

Mulla oli vastaava tilanne yli 10v sitten. Nyt mies painaa 25kg vähemmän, syö kaikkea ja kuntoilee. Itse taas olen lihonnut ja syön nyk joustavammin. Ollaan suht onnellisia ja meillä on lapsia. Kerro että sulle terveelliset elintavat on tärkeää. Jos ei tartu onkeen niin tee päätöksesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sinun tapauksessa suustaan törkeä nyt on aina suustaan törkeä. Asiat voi aina sanoa nätimminkin, jos ylipäätään on edes pakko sanoa.

Emmä nyt helvetti voi olla hiljaakaan jos on läski! Kyllä mä suoraan asiat puhun. T.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Emmä nyt helvetti voi olla hiljaakaan jos on läski! Kyllä mä suoraan asiat puhun. T.ap

Niin tämä olikin provo, tämäkin. Olisi kuitenkin helposti voinut olla tottakin. Mitä käyttöä mitä sattuu mölisevällä salikissalla on? Jos et osaa olla hienotunteinen ja kiltti toiselle, niin vähänkään arvonsa tuntevassa ja sentään jotain tasoa vaativassa seurassa sä olet pian paitsi sali- myöskin ulkokissa. Ihme bimboja sitä onkin, osa sitten kasvaa, osa ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin tämä olikin provo, tämäkin. Olisi kuitenkin helposti voinut olla tottakin. Mitä käyttöä mitä sattuu mölisevällä salikissalla on? Jos et osaa olla hienotunteinen ja kiltti toiselle, niin vähänkään arvonsa tuntevassa ja sentään jotain tasoa vaativassa seurassa sä olet pian paitsi sali- myöskin ulkokissa. Ihme bimboja sitä onkin, osa sitten kasvaa, osa ei.

Jotkut ne ei vaan ymmärrä olevansa läskejä! Läski niin pahasti loukkaa mieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne ei vaan ymmärrä olevansa läskejä! Läski niin pahasti loukkaa mieltä.

Että jaksankin vastata... :) mutta mulla ei ole hävettävää omassa kropassani. Se on paitsi suomalaiselle naiselle keskimäärin harvinaisempaa mallia, niin myöskin ikäisekseen hyvässä kunnossa oleva. Mutta kun mulla on tavatkin ja osaan asettua toisen ihmisen asemaan, etenkin jonkun symppiksen oloisen sinkkumiehen asemaan, jota joku helkkarin salinälkäkurki nimittelee täällä eikä osaa arvostaa saamaansa hyvää. Älyn vähyys ja piste.

Vierailija

Kerrankin joku on mun kanssa samaa mieltä! Älä valitse mitään lihavaa, mieluummin sporttinen ja hyvännäköinen. Luonteella ei ole niin väliä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat