Sinkkuna pitkästä aikaa

Olen viestitellyr vanhastaan tutun miehen kanssa muutaman kuukauden. Tuntuu että viestit vähenevät...tarkoittaako se automaattisesti sitä että kiinnostus on lopahtanut, vai eikö se vaan tajua että naisena haluan olla päivittän yhteydessä. Tänään ei ole kuulunut mitään.... vaikka itse viestitin.

Kommentit (9)

Vierailija

Ei välttämättä tarkoita. Oletteko nähneet ollenkaan vai pelkästään viestitelleet? Tietysti, jos mies ei vastaa sulle, niin onhan se vähän huono merkki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Valitettavasti tarkoittaa :( Olen nimittäin itse naisena juurikin haihduttamassa tällaista itseeni ihastunutta vanhaa tuttavuutta elämästäni pois, enkä enää ole puhelinyhteydessä päivittäin, vaikka mies niin tahtoisi. Sitä ei vaan raaski sanoa suoraan toiselle, että ohi on!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tarkoittaa :( Olen nimittäin itse naisena juurikin haihduttamassa tällaista itseeni ihastunutta vanhaa tuttavuutta elämästäni pois, enkä enää ole puhelinyhteydessä päivittäin, vaikka mies niin tahtoisi. Sitä ei vaan raaski sanoa suoraan toiselle, että ohi on!

Kirjoitatko itse enää miehelle päin mitään?

Vierailija

Tekstareihin saatan vastata todella lyhyesti jotain, puheluihin en vastaa enää juuri koskaan. Mies ei vaan tunnu tajuavan..pakko kai ottaa kohta kovemmat keinot käyttöön.

Sama

Helveti pitkä matka välissä, ei ole vielä nyt nähty. Molemmilla ero takana ja siis nuoruudesta tuttu... alunperin luvattiin puolin ja toisin kertoa jos kiinnostus hiipuu. Mutta kun on niin pitkä aika kun olen ollut tällaisessa tilanteessa... voiko miehiin luottaa, tai voiko ne vaan olla tajuamatta ? En halua kysellä ettei sitten siihen kyllästy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekstareihin saatan vastata todella lyhyesti jotain, puheluihin en vastaa enää juuri koskaan. Mies ei vaan tunnu tajuavan..pakko kai ottaa kohta kovemmat keinot käyttöön.

Enkä siis enää lähettele tekstareita kyseiselle herralle oma-alotteisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helveti pitkä matka välissä, ei ole vielä nyt nähty. Molemmilla ero takana ja siis nuoruudesta tuttu... alunperin luvattiin puolin ja toisin kertoa jos kiinnostus hiipuu. Mutta kun on niin pitkä aika kun olen ollut tällaisessa tilanteessa... voiko miehiin luottaa, tai voiko ne vaan olla tajuamatta ? En halua kysellä ettei sitten siihen kyllästy.

Meillä myös välimatkaa ja mies myös vanha tuttava 20 vuoden takaa nuoruudesta :) Mutta: poissa silmistä, poissa mielestä. Miehiin ei varmaan kannata luottaa, mutta ei naisiinkaan ;) Kyse ehkä enemmän yksilöistä kuin tietyn sukupuolen edustajista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat