Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia MLL:n lastenhoitajista?

Vierailija
13.02.2006 |

Millaisia kokemuksia teillä on MLL:n lastenhoitajista? Ovatko hyviä ja luotettavia vai uskaltaako ollenkaan semmosen palkata? Vanhoja vai nuoria?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joskus 14-16vuotiaana. (sitten aloitin harrastuksen joka vei niin paljon aikaa että oli oikeestaan pakko jättää nuo duunit)

Pienimuotoinen koulutshan siihen hommaan saadaan, mutta periaatteessa tohon luotettavuuteenhan vaikuttaa enemmän ihmisen luonne ym. jutut.

Ja sitähän on paha sanoa ihmistä tapaamatta/tutustumatta onko hän luotettava ym.

Käytänössä silloin ainakin (olen siis ollut viimeksi n 8v sitten MLL:n listoilla) hoitaja/hoitaja vaihtoehdot saatiin yhteushlön kautta, mutta mulla ainakin oli pari vakioperhettä joissa kävin, joista siis soittivat suoraan mulle kun oltiin tutustuttu, ettei siis joka kerta tarvinut tuota yhteyshenkilöä asioihin sekottaa.

Ja MLL:N hoitajathan tulevat tutustumaan etukäteen (siis jos perhe haluaa) eli saat ainakin jonkin laista kuvaa ihmisestä.

Vierailija
2/5 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan pitäisi vielä olla tottunut koiriin, löytyyköhän tämmösiä miten monta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ekan kerran MLL:n hoitajan kun lapseni olivat 3- ja 1-vuotiaat. Tyttö (17-vuotias) tuli meille paria päivää ennen varsinaista " keikkaa" tutustumaan lapsiin. Istuimme kahvipöydässä, kun pullaa mussuttava 1-vuotiaani alkoi yhtäkkiä huulet sinertäen kakoa ja yökkiä. Itse menin ensin ihan toimintakyvyttömäksi, mutta tyttö nappasi lapsen kainaloonsa ja sai pullanpalan lentämään kaaressa pois kurkusta.

Kyllä nousi tytön ja koko systeemin pisteet :)

Vierailija
4/5 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko aina MLL:n kautta ne hoitajat vai myös hoitajan kanssa suoraan?

Vierailija
5/5 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soitat tulevaisuudessa suoraan tälle hoitajalle, joten varmasti saat saman hoitajan, mutta ei ole aina tietysti varmaa, sopiiko juuri tälle kyseiselle hoitajalle sinun ehdottamasti aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi