Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi prkl*@#!* näitä PMS- oireita!!!

Vierailija
30.01.2006 |

Taas kiehuu sappi niin yli, ettei mitään rajaa!!! Kp 26 ja vitutus on niin armoton, että " voisin vaikka tappaa jonkun" !!!! Ennen mulla ei ollut mitään psyykksiä PMS- oireita, mutta viimeisen vuoden aikana niitä on alkanut tulemaan ja pahentuu joka kerta!! Nytkin oli pakko tulla rauhoittumaan ovi kiinni tänne koneelle, etten möläytä perheelle jotain peruuttamatonta... MÄ EN KESTÄ TÄTÄ!!! AAAARRRGGGHHHHHHH!!!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeltä lääkäripalstalta). Liikunta auttaa ainakin mulla, vaikka joskus oireisiin kuuluu massiivista väsymystä, eikä ajatus liikunnasta inspiroi.

PMS- oireet ovat kai pahimmillaan 30-40 -vuotiailla naisilla.

Vierailija
2/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis kohtalotoveri ap:lle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HomCaren Lady Mate Vitaminspray 13 Ml

Lady Mate on tehokas apu PMS-oireisiin: energian puutokseen, ärtyneisyyteen, mielialan vaihteluihin ym. Auttaa pitämään kuukautiskierron tasaisena. Sopii erinomaisesti myös vaihdevuosiongelmiin. Sydämen hyvinvoinnille tärkeät B6, B12 ja foolihappo auttavat alentamaan veren homokysteiinipitoisuutta.

B1, B3, B5, B6, foolihappo, B12, E, betakaroteeni, helokkiöljy

Saatavissa swipe-jälleenmyyjiltä. Todella tehokas apu.

Käykää kattomassa sivuilla www.homcare.fi

Vierailija
4/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-se kohtalotoveri-

Vierailija
5/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. No jos et usko, niin sitten ei auta kuin kärsiä pms-oireista =D. Itselläni ainakin auttoi, ei ole enää pirttihirmua tässä talossa - mies ja lapset tykkäävät =D.

Vierailija
6/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko kertoa, mitä ne sisältävät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän